اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس کانون کارفرمایان مازندران:

ایجاد شغل پایدار 50 میلیون تومان هزینه دارد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس کانون کارفرمایان مازندران با اشاره به اینکه ایجاد هر شغل پایدار، 50 میلیون تومان هزینه دارد، گفت: سالانه 23 میلیون تومان هم به درآمد ناخالص کشور کمک می‌کند.

ایجاد شغل پایدار 50 میلیون تومان هزینه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اسلام جمشیدی شامگاه پنجشنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اظهار داشت: مسئولان باید از رهبری درس گرفته و فرمایشات ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه در سالی که به نام حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، برای نخستین‌بار، فردی از جامعه کارگری به مدیریت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب می‌شود، ادامه داد:‌ وظیفه مدیریت جدید به مراتب سنگین‌تر است چرا که از جامعه کارگری آمده و بهانه‌ای برای "نمی‌دانستم‌ها" وجود ندارد.

جمشیدی با یادآوری این نکته که به کسانی که به کار و تولید روی آورده‌اند باید توجه ویژه کرد، افزود: چراکه این کار، نوعی عبادت است.

این مسئول با اشاره به اینکه ایجاد هر شغل پایدار، 50 میلیون تومان هزینه دارد، گفت: سالانه 23 میلیون تومان هم به درآمد ناخالص کشور کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه صیانت از یک شغل، می‌تواند کمک بزرگی برای کشور باشد، متذکر شد: هیچ کشور نمی‌تواند عزت و افتخار به دست بیاورد مگر با تولید، این تولید است که می‌تواند شغل پایدار ایجاد کند.

جمشیدی با اشاره به اینکه عمر خدمتی شهید رجایی و باهنر، کوتاه بود، تصریح کرد:‌اما خدمات آنها تا ابد در یادها زنده می‌ماند.

وی با بیان اینکه تولید، یک پروانه است که با دو بال کارگری و کارفرمایی می‌تواند پرواز کند، اظهار داشت:‌ دست به دست هم دهیم که پرواز خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول