اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

مسئولان به رفع مشکلات مردم توجه داشته باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فیروزکوه گفت: مسئولان همواره باید به رفع مشکلات مردم در تمام زمینه‏ها توجه داشته باشند.

مسئولان به رفع مشکلات مردم توجه داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام عبدالعلی استیری پیش از ظهر امروز در جمع شماری از مسئولان شهرستان فیروزکوه، خدمت به خلق‏الله را اولویت نخست در نظام اسلامی بیان کرد.

وی همچنین با گرامیداشت مقام الهی عالم جلیل‏القدر و فقیه وارسته مرحوم آیت‏الله حاج شیخ علی‏اکبر مشکینی(ره) گفت: آیت‏الله مشکینی همواره حامی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود و نظام، به چنین مسئولانی نیاز دارد.

استیری از آیت‏الله مشکینی به عنوان یک الگوی تمام عیار از مبارزی واقعی برابر رژیم ستم‏شاهی یاد کرد.

امام جمعه فیروزکوه اظهار کرد: آیت‏الله مشکینی در اغلب عرصه‏های سرنوشت‏ساز قبل از انقلاب اسلامی و بعد از آن نقش محوری و هدایت کننده داشت.

وی توجه جدى به حدیث و تعبّد و تعلق به اهل بیت(ع) را از ممتازترین و برجسته‏ترین ویژگی‏های آیت‏الله مشکینی برشمرد. 

استیری خاطرنشان کرد: آیت‏الله مشکینی در سال‏هاى عمر شریفش، فعالیت‏هاى بسیارى را به انجام رساند، چنان که بسیارى از علما و اساتید امروز، از شاگردان ایشان هستند.

امام جمعه فیروزکوه از آیت‏الله مشکینى به عنوان یکى از مؤثرترین افراد در عرصه‏هاى مختلف علمی و اجتماعی یاد کرد و تزکیه نفس را از جمله رموز موفقیت این عالم فرهیخته دانست.

وی ادامه داد: این مجاهد بزرگ از نخستین یاران و همراهان انقلاب اسلامی است که تا آخرین لحظات عمر خود، مدافع راستین نظام و ارزش‏های ناب اسلامی بود.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: سلوک و منش اخلاقی و رفتاری این مجاهد بزرگ، سرمشق خوبی برای طلاب و روحانیان و  دیگر اقشار ملت شریف ایران است.

استیری از آیت‏الله مشکینی به عنوان یک دانشمند زاهد و مبارز یاد کرد و با اشاره به فعالیت‏های آیت‏الله مشکینی در مبارزه با رژیم ستم‏شاهی گفت: آیت‏الله مشکینی هیچ‏گاه دست از تلاش و مبارزه برنداشت و همواره پیرو راه ولایت بود.

وی خاطرنشان کرد: این شخصیت بزرگ همواره در راستای پیشبرد اهداف انقلاب پیشگام بود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول