اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه دستاوردهای دولت انجام می‏‌شود؛

دیدار چهره به چهره فرماندار و مسئولان فیروزکوه با مردم

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار فیروزکوه گفت: در نمایشگاه دستاوردهای دولت دیدار چهره به چهره فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی با مردم برگزار می‎‏شود.

دیدار چهره به چهره فرماندار و مسئولان فیروزکوه با مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، اسماعیل اسفندیار صبح امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه ارائه دستاوردهای سفر دولت اظهار کرد: به منظور پاسداشت یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور و سه سفر دولت به شهرستان فیروزکوه که ماحصل آن 129 مصوبه و 92 پروژه بود، نمایشگاه تجلی مهر و عدالت در این شهرستان برپا شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه دارای 35 غرفه است، اضافه کرد: این نمایشگاه با همکاری ادارات و دستگاه‏‌های اجرایی و با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح شده است.

معاون برنامه‏‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه انعکاس دستاوردها و مهم‏ترین خدمات دولت‏‌های نهم و دهم برای عموم مردم را از جمله  اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

اسفندیار ادامه داد: در دومین روز از برگزاری نمایشگاه و در حاشیه آن، جلسات دیدار مستقیم با فرماندار، معاونان فرماندار و دیگر مسئولان شهرستانی برگزار می‎‏شود.

وی تاکید کرد: در مراسم اختتامیه این نمایشگاه از اداراتی که بهترین غرفه‏‌ها را برپا کرده‏‌اند و گزارش عملکرد تحلیلی داشته باشند، تجلیل می‏‌شود.

معاون برنامه‏‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: با انجام اقدامات شایسته و ارزشمند، این دولت از سوی مقام معظم رهبری به دولت کار و اقدام ملقب شده است.

اسفندیار گفت: روز یکصدمین سفر استانی ریاست‌جمهور نیز به نام روز "خدمت" نام‏گذاری شده است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حرکت دولت‏ نهم و دهم در راستای مصالح ملی و در امتداد ولایت‌فقیه، افزود: سفرهای استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت از ماندگارترین خدمات دولت‏‌های نهم و دهم است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول