اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

رهروان طریقت ماهیت نحله‌های انحرافی را روشن کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: خادمان و رهروان طریقت باید ماهیت واقعی نحله‌های تروریست‌پروری چون سلفی و وهابی را برای مردم روشن کنند.

رهروان طریقت ماهیت نحله‌های انحرافی را روشن کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی رهروان و خادمان طریقت‌های عرفانی قادری و نقشبندی شهرستان دیواندره، اظهار کرد: در نظام اسلامی که تداوم و قوام آن به برکت یکپارچه و حضور همیشه در صحنه مردم است پس خدمت بدون تبعیض به مردم و حفظ کرامت و شأنیت آنان مهم‌ترین اصل و بنای حرکتی مسئولان است.

وی با بیان اینکه ارزش‌های اسلامی و انسانی با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بار دیگر احیا شد، گفت: انقلاب اسلامی هدیه ارزشمند و الهی به ملت ستم‌دیده ایران اسلامی و تمام ستم‌دیدگان جهان است.

به گفته وی، پیروزی انقلاب اسلامی ضمن احیای ارزش‌ها در ایران زمینه‌ساز حرکت‌ها و تحول‌های بزرگ در جهان اسلام شد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از آزادی‌خواهان در سراسر جهان با الگو‌گیری از انقلاب ایران در برابر حکومت‌های ظالمانی ایستاده و آنها را یکی پس از دیگری از بین می‌برند.

به گفته حسن‌زاده، به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، رهبری‌های الهی رهبران انقلاب و حضور یکپارچه و همیشه در صحنه مردم، اکنون ایران اسلامی به‌عنوان یکی از مقتدرترین کشورها در جهان شناخته شده است.

وی اقتدار و عظمت ایران اسلامی و الگوگیری‌های آزادی‌خواهان از انقلاب را موجب دشمنی و کینه‌توزی بیشتر دشمنان خواند و تصریح کرد: توطئه‌های گسترده دشمنان علیه ایران اسلامی در طول این سال‌ها در قالب‌های مختلف همواره ادامه داشته و هیچگاه تمامی ندارد.

به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان، امروزه دشمنان ما تنها راه ضربه زدن به انقلاب را حذف ارزش‌های دینی و انقلابی ملت ایران می‌دانند به همین منظور برنامه‌های گسترده‌ای را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

ایجاد تفرقه در بین ملت مهم‌ترین هدف دشمنان است

حسن‌زاده ایجاد تفرقه در بین مردم را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دشمنان برای ریشه‌کن کردن انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان سعی دارد با جلوگیری از ارتقا سطح بصیرت و آگاهی مردم و ایجاد تفرقه انسجام و یکپارچگی ملت را از بین ببرد.

وی ایجاد تفرقه بین مردم کُرد و نظام را از دیگر اولویت‌های دشمنان دانست و گفت: خوشبختانه با وجود تبلیغات زیاد و سیاست‌های استکباری پیرامون جدایی مردم کرد از نظام، سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان و فرمایشات ایشان در این استان همه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب و پیوند و یکدلی مردم کردستان و نظام را به همه جهانیان نشان داد.

وی به نقش مهم و تاثیرگذار خادمان و رهروان طریقت در افزایش سطح بصیرت و همچنین تقویت وحدت اشاره کرد و افزود: ارتقای سطح بصیرت دینی و سیاسی مردم و شناساندن چهره واقعی دشمنان و اهداف شومشان از مهم‌ترین وظایف خادمان و رهروان طریقت به‌عنوان قشر تاثیرگذار در بین مردم است.

حسن‌زاده ضمن تأکید بر حفظ هوشیاری مردم و پیروی از رهبر انقلاب، از خادمان و رهروان طریقت خواست از تمام امکانات خود برای روشنگری مردم و آشنا کردن آنان با نقشه‌های دشمنان و ایادی استکبار سلفیت و وهابی‌گری استفاده و از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خادمان و رهروان طریقت باید ماهیت واقعی نحله‌های تروریست‌پرور همچون سلفیون و وهابیون را برای مردم روشن کنند.

انتهای پیام/و10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول