اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر سهل‌انگاری در شستشوی تانکر سمپاش

4500 قطعه ماهی قزل‌آلا در سیرجان تلف شدند

خبرگزاری فارس: مدیر امور آبزیان جهاد کشاورزی سیرجان گفت: سهل‌انگاری در شستشوی تانکر سمپاش 4 هزار و 500 قطعه ماهی قزل‌آلا را نابود کرد.

4500 قطعه ماهی قزل‌آلا در سیرجان تلف شدند

علیرضا شهسواری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: روز گذشته کارگر سمپاشی باغ‌های پسته در منطقه زیدآباد سیرجان پس از فراغت از کار اقدام به شستشوی تانکر سمپاش خود در استخر آبی که محل پرورش ماهی بود، کرده که در نتیجه بیش از یک ‌هزار کیلوگرم ماهی صیدی از نوع قزل‌آلا در آن واحد تلف می‌شوند.

حسین فقیه مجری طرح پرورش ماهی منطقه زیدآباد نیز گفت: نیروی انتظامی منطقه بدون اطلاع اینجانب اقدام به دستگیری دو کارگر افغانی در مزرعه کرده و طی مدت چند ساعت نبود کارگران نگهبان، این کارگر سمپاش بدون اطلاع از اینکه حوض یاد شده محل پرورش ماهی است، اقدام به شستشوی تانکر سمپاش می‌کند که 4 هزار و 500 قطعه ماهی آماده صید به وزن یک‌هزار و 200 تا یک‌هزار و 500 کیلوگرم تلف شدند.

محمدعلی توحیدی فرماندار سیرجان نیز در این زمینه اظهار داشت: ما بارها به صاحبان کار و کشاورزان اعلام کرده‌ایم از کارگران بیگانه فاقد کارت کار و اقامت استفاده نکنند و اقدام نیروی انتظامی قانونی بوده است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول