اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی مازندران خبر داد

پلمب 5 واحد تولید پودر ماهی غیرمجاز در ساری

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی استان مازندران گفت: پنج واحد تولید پودر ماهی غیرمجاز در ساری پلمب شد.

پلمب 5 واحد تولید پودر ماهی غیرمجاز در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران،  مجید مختاری گفت: با پیگیری‌های اداره کل دامپزشکی استان مازندران و با حمایت‌های دستگاه‌های قضایی و اجرایی استان در راستای تصمیم کمیته فنی ساماندهی کارگاه‌های پودر ماهی استان مازندران، پنج واحد تولید پودر ماهی که فاقد شرایط لازم از نظر بهداشتی و زیست محیطی بودند توسط دامپزشکی پلمب و از ادامه فعالیت واحدهای فوق جلوگیری شد.

وی تصریح کرد: از این واحدها با مخلوط کردن پودر ماهی ناسالم با پودر ماهی سالم و افزودن مواد غیرمجاز به آن با برچسب‌های غیرمجاز اقدام به تولید پودر ماهی می‌کردند که با پیگیری‌های لازم این واحدها پلمب شدند.

مدیرکل دامپزشکی استان مازندران در پایان اذعان داشت: ادامه فعالیت غیرمجاز این واحدها علاوه بر اینکه یک مخاطره بزرگ زیست محیطی بوده تهدیدی جدی در پرورش انواع طیور محسوب می‌شود که با توجه به اهمیت صنعت طیور در مازندران می‌توانست خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به جمعیت طیور استان و در نهایت به جمعیت انسانی وارد کنند.

انتهای‌ پیام/ن30/گ1003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول