اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌ بار در کشور

انجمن ماهی‌شناسی ایران در اصفهان تاسیس شد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: نخستین انجمن تخصصی ماهی‌شناسی کشور با همکاری جمعی از متخصصان این رشته در دانشکده منابع طبیعی تاسیس شد.

انجمن ماهی‌شناسی ایران در اصفهان تاسیس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، یزدان کیوانی اظهار داشت: گسترش، پیش‌برد و ارتقای علمی اعضای انجمن و دانش‌پژوهان این رشته و نیز توسعه تخصص‌های مرتبط با ماهی‌شناسی و بهبود امور آموزشی و پژوهشی این علم از جمله اهداف تأسیس انجمن است.

وی افزود: انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی به همراه محققان و متخصصان مرتبط با ماهی‌شناسی و همکاری با نهادهای اجرایی، علمی و پژوهشی در زمینه ارزیابی و بازنگری و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به امور آموزش و پژوهش ماهی‌شناسی، بخشی از وظایف تبیین شده برای این انجمن است.

نماینده هیئت مؤسس انجمن علمی پژوهشی ماهی‌شناسی با تأکید بر ترغیب و تشویق پژوهشگران و تجلیل از محققان و استادان ممتاز این حوزه، تصریح کرد: ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و فنی، برگزاری گردهمایی‌های علمی در سطوح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی و پی‌گیری روند انتشار کتاب‌ها و نشریات علمی در بخش ماهی‌شناسی از دیگر وظایف این انجمن است.

وی با اشاره به پنج نوع عضویت پیوسته، وابسته، دانشجویی، افتخاری و حقوقی خبر داد و افزود: بهره‌مندی از خدمات انجمن ماهی‌شناسی ایران مستلزم عضویت بر مبنای یکی از این پنج نوع عضویت است.

کیوانی ادامه داد: عضویت پیوسته در این انجمن ویژه تمام متقاضیان دارای حداقل مدرک کارشناسی‌ارشد در رشته‌های ماهی‌شناسی، شیلات و محیط زیست، جانورشناسی، زیست‌شناسی، دامپزشکی آبزیان و رشته‌های وابسته است.

وی با بیان این که برخورداری از مدرک کارشناسی و اشتغال به مدت پنج سال در یکی از رشته‌های مرتبط، شرط عضویت وابسته در این انجمن است، اضافه کرد: تمام دانشجویان رشته‌های شیلات و محیط زیست، جانورشناسی، زیست‌شناسی و دامپزشکی آبزیان از امکان عضویت دانشجویی در این انجمن برخوردار می‌شوند.

عضو هیئت علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان از عضویت شخصیت‌های داخلی و خارجی برخوردار از جایگاه علمی در زمینه ماهی‌شناسی و یا ارائه دهندگان کمک‌های ارزنده در پیش‌برد اهداف این انجمن به عنوان اعضای افتخاری خبر داد و گفت: اعضای سازمان‌های فعال در زمینه‌های علمی و پژوهشی مرتبط به عنوان اعضای حقوقی انجمن است.

وی بیان داشت: در این انجمن دانشگاه‌های اهواز، تربیت مدرس، تهران، شهید بهشتی، شیراز، گرگان و گیلان در دانشکده منابع طبیعی دانشگاه صنعتی اصفهان حضور داشتند.

کیوانی گفت: علاقه‌مندان و واجدان شرایط عضویت در انجمن ماهی‌شناسی ایران می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در این انجمن با پست الکترونیک keivany@cc.iut.ac.ir و یا آدرس دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشکده منابع طبیعی، دکتر یزدان کیوانی، کد پستی 8415683111 مکاتبه کنند.

انتهای پیام/صا30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول