اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داوود احمدی‌نژاد:

برای مقابله با ولایت‌فقیه سقیفه بین‌المللی به راه‌انداخته‌اند

خبرگزاری فارس: داوود احمدی نژاد با تاکید بر اهمیت توجه به فتنه‌ها و انحرافات داخلی و خارجی گفت: برای مقابله با ولایت‌فقیه سقیفه بین‌المللی به راه‌انداخته‌‌اند.

برای مقابله با ولایت‌فقیه سقیفه بین‌المللی به راه‌انداخته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، داوود احمدی‌نژاد ساعاتی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به شهرستان ورامین اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما به برکت خون شهدا و ایثارگری‌های تک تک مردم در مسیر انبیا و اولیا الهی قرار گرفته و به دنبال احیای همه ارزش‌ها است، انقلاب اسلامی همه کاخ‌ها را شکسته است، دیگر کسی در دنیا نظر به کاخ سفید و یا کرملین ندارد، همه مکاتب جز مکتب روح بخش اسلام خاموش شدند، همه نظرات اینجا است.

جریان انحرافی ادامه فتنه 88 است

وی افزود: اگر مبعث رسول اکرم (ص) سبب خاموش شدن آتشکده زرتشتیان شد، انقلاب اسلامی نیز آتش مادی‌گرایی و مکاتب سوسیالیستی و رئالیسم را خاموش نمود و شما ورامینی‌ها پیشکسوت بیداری اسلامی و بصیرت هستید و این چراغ نورانی را شما در 15 خرداد 42 بر افراشتید.

احمدی‌نژاد سربلندی و عزت ایران اسلامی را به برکت ولایت دانست و گفت: اگر بین این همه کشور اسلامی دنیا متاثر از ایران است از موهبت ولایت است، اگر همواره پروانه‌وار حول شمع ولایت بچرخیم و اگر جمع ما جمع باشد این اقتدار، آقایی و عزت ادامه می‌یابد و به رستگاری آخرت متصل می‌شود.

وی سپس به جایگاه رفیع ولایت در روایات و کتب اسلامی اشاره کرد و افزود: همین امر باعث شده که دشمنان اعتقادات ما اصل ولایت فقیه را نشانه رفته و در فتنه 88 شعار صریح علیه این اصل مترقی می‌دادند، شیطان ما را رها نمی‌کند، جریان انحرافی که ادامه فتنه 88 هست همواره خواستار منحرف کردن ما از عقایدمان است، می‌خواهند ما را از مریدی و سربازی ولایت به مریدی و سربازی خود منحرف کنند.

جریان انحرافی نطفه استکبار جهانی است

داوود احمدی‌نژاد عنوان کرد: پس از رحلت امام (ره) سقیفه تشکیل دادند اما موفق نشدند، در حال حاضر هم یک سقیفه بین‌المللی در جهت حذف ولایت فقیه از این سرزمین تشکیل داده‌اند، قتل‌های زنجیره‌ای، فتنه 88 و ... سقیفه داخلی هستند و سقیفه بین‌المللی همین فضای آراسته سازمان ملل است، برخی را می‌برند در سازمان ملل، دستشان را باز می‌گذارند که هرچه می‌خواهند بگویند و بعد ما را در هاله‌ای از نور قرار می‌دهند که برتر از ولایت جلوه کنیم، این سقیفه بین‌المللی است.

وی ادامه داد: نابسامانی در قیمت‌ها، ادامه تحریم‌ها و فشار بر مردم نیز همگرایی سقیفه داخلی و بین‌المللی است.

داوود احمدی نژاد سپس به برگزاری جشن نوروز در بحبوحه قیام بحرین اشاره کرد و گفت: اگر جشن نوروز در تاجیکستان فرهنگی است حضور هیئت آمریکایی آن هم سیاسی در آن معنی ندارد، حضور آمریکایی‌هایی که چند روز قبل از این حضور، در افغانستان قرآن آتش زدند مفهومی ندارد، حواسمان جمع باشد عزیزان، لحظه‌ای از ولایت غافل نشویم، فتنه‌های دوره آخر زمان بسیار پیچیده است.

وی با نفی هرگونه ارتباط با آمریکا خاطرنشان کرد: برخی از این آقایان به فکر خوش خدمتی به ارباب خود و ارتباط با آمریکا هستند، جریان انحرافی نطفه استکبار جهانی است، این که در برابر آمریکا سر تعظیم فرود می‌آورند، از آمریکا تعریف می‌کنند، این‌ها بی‌حساب نیست.

برادرم سرباز ولایت نباشد از ما نیست

این فعال سیاسی بیان داشت: باید بدانند ما با کسی شوخی نداریم، تکلیف ما را نوح نبی(ع) و امثال آیت‌الله خزعلی، آیت‌الله مشکینی و دیگر بزرگان معین کردند و اگر کسی در مسیر اعتقادی ما نباشد از ما نیست، اگر پسر ما باشد، اگر برادر باشد، اگر سرباز ولایت نباشد از ما نیست، برای ما اصل و شاخص ولایت است و هم‌سویی با بیگانگان برای ما شاخص و ملاک نیست.

برخی آقایان در مسیر خلاف قانون گام بر می دارند

احمدی‌نژاد تاکید کرد: اظهار کرده‌اند اگر ولایت نبود 10 میلیون بیشتر رای داشتیم، این یعنی چه؟ همه عزت شما از ولایت است، وی خطاب به مردم گفت: عزیزان توطئه‌های ظریفی علیه شما به‌کار گرفته‌اند، امروز در برخی قسمت‌ها عناصری به‌کار گرفته شدند که هیچ شایستگی ندارند، هر مسئول باید قانون را ترویج کند اما برخی آقایان خود در مسیر خلاف قانون گام بر می‌دارند و نظارت مجلس، قوه قضاییه و شورای نگهبان را بر نمی‌تابند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مگر شما در پیشگاه نمایندگان مجلس به قرآن سوگند یاد نکردید که مجری قانون اساسی باشید، بالاترین اصل قانون اساسی اصل 110 است، یعنی اصل مترقی ولایت فقیه، شرعا" و قانونا" باید ولایی باشید، این وظیفه قانونی، عرفی و شرعی شما است.

انتهای پیام/ر10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول