اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

14 تا 17 تیرماه امسال صورت می‌گیرد

ارائه توانمندی‌های گردشگری فارس در قالب نمایشگاه بین‌المللی

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از ارائه توانمندی‌های گردشگری این استان در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز خبر داد.

ارائه توانمندی‌های گردشگری فارس در قالب نمایشگاه بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، فریدون فعالی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: هشتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز از 14 تا 17 تیرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برگزار می‌شود.

فعالی با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز این رویداد طی هفت دوره گذشته افزود: از جمله اهدافی که مدنظر این اداره‌کل در برگزاری این نمایشگاه است، می‌توان به اهمیت و جایگاه والای صنعت گردشگری و نقش اقتصادی آن و همچین نگاه ویژه به بخش خصوصی، فعالیت‌های آن در حوزه گردشگری و معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های گردشگری فارس اشاره کرد.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه بدون شک امکان توسعه مناسبات تجاری، فرهنگی و همچنین معرفی محصولات و خدمات فعالان این صنعت را در سطح ملی و بین‌المللی فراهم می‌کند.

فعالی گفت: در این نمایشگاه ظرفیت‌های گردشگری استان‌های مختلف کشور در صنایع هتل‌داری، پذیرایی، هوانوردی و آخرین دستاوردهای فعالان عرصه گردشگری داخلی و خارجی در معرض نمایش گذاشته می‌شود و بیشترین تلاش مجموعه برگزارکنندگان این رویداد فرهنگی به منظور حضور قدرتمند و چشمگیر بخش خصوصی است.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس با تاکید بر حضور برجسته بخش‌های خصوصی در این نمایشگاه اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در نمایشگاه شامل فعالان خصوصی حوزه گردشگری، شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، دفاتر خدمات مسافرتی کشور، هتل‌ها و شرکت‌های سازنده تجهیزات هتل‌داری و تمام صنایع وابسته است.

رئیس ستاد برگزاری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شیراز افزود: از ویژگی‌های بارز و شاخص این رویداد گردشگری می‌توان به حضور بخش‌های خصوصی و نمایندگانی از دیگر کشورها اشاره کرد که می‌تواند زمینه مشارکت بخش‌های خصوصی فعال این کشورها را با بخش‌های خصوصی و دولتی داخلی فراهم کند.

وی گفت: تاکنون حضور نمایندگان بخش خصوصی و دولتی از کشورهای ترکیه، عمان، کنیا، امارات متحده عربی، مالزی و تایلند و شرکت‌های هواپیمایی العربیه و قطر، هواپیمایی ترکیش ایرویز و اطلس جت در نمایشگاه قطعی شده است.

فعالی در پایان اظهار کرد: از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه می‌توان به برگزاری دو نشست تخصصی در روزهای 15 و 16 تیر‌ماه امسال، جشنواره غذاهای سنتی فارس همزمان با گشایش نمایشگاه در چهاردهم این ماه و برنامه‌های فرهنگی هنری در حاشیه آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول