اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات دوومیدانی آسیا

قهرمان آسیا از آران و بیدگل آمد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دوومیدانی آران و بیدگل از کسب مدال طلای دوومیدانی آسیا توسط ورزشکاری از این شهرستان برای نخستین بار خبر داد.

قهرمان آسیا از آران و بیدگل آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا توحیدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجتبی شبانه موفق شد با پرتاب دیسک به میزان 58 متر و 79 سانتی‌متر به مقام قهرمانی مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا دست یابد.

وی با اشاره به برگزاری این سری از مسابقات در کشور سری‌لانکا افزود: این برای نخستین بار است که  ورزشکاری از آران و بیدگل در مسابقات آسیایی حاضر می‌شود و مدال می‌گیرد.

دبیر هیئت دوومیدانی آران و بیدگل این موفقیت را ناشی از سرسختی این جوان ورزشکار دانست و تصریح کرد:شبانه با آنکه ورودیه این رقابت‌ها را به‌دست آورده بود اما چون در مسابقات مشهد دوم جوانان کشور شد با عدم موافقت فدراسیون برای حضور در سری‌لانکا مواجه شد اما این جوان آران و بیدگلی با پیگیری توانست به حق خود دست یابد و به مسابقات راه یابد.

به گفته وی، مسابقات مالزی چهار روز بود و تا روز سوم نام مجتبی شبانه در لیست پرتاب‌گران نبود اما سرانجام او فرصت یافت در رینگ پرتاب قرار گیرد و به طلا برسد.

توحیدی خاطرنشان کرد: میزان پرتاب مجتبی شبانه با رکورد آسیا کمتر از دو متر فاصله دارد و این ورزشکار دوومیدانی‌کار باید 40 روز دیگر برای حضور در رقابت‌های جوانان جهان به اسپانیا برود.

وی یادآور شد: تیم دوومیدانی جوانان ایران با کسب دو مدال طلا، یک نقره و چهار برنز در رده هشتم آسیا ایستاد و عدم حضور تیم دختران ایران در این رقابت‌ها از جمله دلایل رتبه پایین تیمی ایران بود.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول