اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 11 رشته

برترین نوجوانان و جوانان دوومیدانی قم مشخص شدند

خبرگزاری فارس: نفرات برتر رقابت‌های دوومیدانی انتخابی استان قم در دو رده سنی نوجوانان و جوانان معرفی شدند.

برترین نوجوانان و جوانان دوومیدانی قم مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم با برنامه‌ریزی هیئت دوومیدانی استان قم، مسابقات انتخابی نوجوانان و جوانان استان قم در بخش پسران با شرکت ورزشکاران مواد و رشته‌های مختلف در پیست تارتان ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند.

در این رقابت‌ها ورزشکاران شرکت‌کننده در مواد 100، 200، 110 متر با مانع، 1500 متر، پرش طول، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، 400 متر با مانع، 400 متر، پرتاب دیسک و پرش با نیزه برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت کردند.

در پایان این مسابقات و در ماده 100 متر علیرضا ایل سعادتمند به مقام نخست دست یافت و امیرحسین عظیمی موفق به کسب عنوان دوم و مقام نایب قهرمانی شد، ضمن اینکه علیرضا صفری در این ماده مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در خاتمه رقابت‌های ماده 200 متر، حسین میرزایی برترین دوومیدانی‌کار لقب گرفت و بالاتر از دیگر مدعیان در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، مجتبی وفسی مقام دوم را به خود اختصاص داد و امیرحسین عظیمی سوم شد.

در پایان پیکارهای ماده 110 متر با مانع محمد سبب‌کار در تلاش برای کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی موفق‌تر از دیگر مدعیان عمل کرد و در جایگاه نخست قرار گرفت، سعید علی‌محمدی به مقام دوم دست یافت و مهدی هاشم‌پور رتبه سوم را کسب کرد.

رقابت‌های ماده 1500 متر نیز از جذابیت خاصی برخوردار بود و طی آن احمد ابراهیمی در رتبه نخست ایستاد و قهرمان شد، محمد محمدی به مقام نایب قهرمانی دست یافت و مقام سوم را نیز سید رضا حسینی به دست آورد.

همچنین رقابت‌های جذابی در ماده پرش طول برگزار شد و در نتایج به دست آمده، علیرضا نوروزی موفق‌تر از دیگر رقبا به مقام نخست رسید و قهرمان این ماده لقب گرفت، در این رشته علیرضا سعادتمند دوم شد و علیرضا صفری مقام سوم را کسب کرد.

در پرش ارتفاع محمد سبب‌کار مقام نخست را کسب کرد و بالاتر از دیگر رقبای خود به مقام قهرمانی دست یافت، علیرضا نوروزی دوم شد و به کسب مدال نقره این رقابت‌ها بسنده کرد، ضمن اینکه علی جبارپور در جایگاه سوم قرار گرفت.

در ماده پرتاب وزنه حامد خزایی قهرمان شد، رضا خزایی در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب قهرمان شد و مقام سوم به محمد ابراهیم‌نژاد رسید، ضمن اینکه در ماده 400 متر با مانع رضا ملک‌پور و حسین میرزایی عناوین اول و دوم را کسب کردند.

این در حالی است که در ماده 400 متر امیر یاوری و محمدرضا فریدی قهرمان و نایب قهرمان شدند و در ماده پرتاب دیسک رضا خزایی، محمدرضا ابراهیم‌نژاد و محمد سروری اول تا سوم شدند و مقام‌های برتر ماده پرش با نیزه را نیز علیرضا نوروزی، علی جبارپور و مجتبی وفسی به دست آوردند.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول