اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 2 خبر داد

بهسازی و تجهیز اماکن ورزشی منطقه 2 قم

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه دو قم گفت: پروژه آماده‌سازی، بهسازی و تجهیز زمین‌های ورزشی سطح منطقه دو با هدف بالا بردن سرانه اماکن ورزشی این منطقه در دست اجرا قرار دارد.

بهسازی و تجهیز اماکن ورزشی منطقه 2 قم

مجید متین‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، در سخنانی با اشاره به اقدامات شهرداری این منطقه در زمینه ایجاد اماکن و فضاهای ورزشی، فرهنگی و توریستی اظهار داشت: طرح احداث اماکن ورزشی در این منطقه طی 10 ماهه سال جاری اجرایی شده است.

وی ادامه داد: پروژه آماده‌سازی، بهسازی و تجهیز زمین‌های ورزشی سطح منطقه دو با هدف بالا بردن سرانه اماکن ورزشی این منطقه اجرایی می‌شود.

شهردار منطقه دو قم خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح 150 میلیون ریال هزینه پیش‌بینی شده و انجام پروژه با 50 درصد پیشرفت فیزیکی و 50 درصد پیشرفت مالی همراه بوده است.

متین‌فر عنوان داشت: طرح اعمال ماده 110 (زیرسازی، آسفالت و دیوارکشی) نیز در دست اجرا است که با هدف شناسایی زمین‌های بی‌نام و نشان و احداث اماکن ورزشی صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به ایجاد تاسیسات و تسهیلات شهری تصریح کرد: در این زمینه طرح خرید، احداث، تکمیل و توسعه ساختمان‌های اداری اجرا می‌شود.

شهردار منطقه دو قم گفت: احداث طبقه سوم ساختمان اداری منطقه دو با هدف ساخت سالن آمفی تئاتر دنبال می‌شود.

متین‌فر به شرح عملیات این پروژه اشاره کرد و افزود: احداث طبقه سوم اداری به مساحت حدود دو هزار متر مربع با دو میلیون ریال هزینه پیش‌بینی شده است.

وی گفت: اجرای این پروژه با 60 درصد پیشرفت فیزیکی و مالی همراه است.

شهردار منطقه دو قم تصریح کرد: نگهداری ساختمان‌های موجود این منطقه در طرح تعمیر و نگهداری ساختمان‌های اداری سطح منطقه دو قرار گرفته که 250 میلیون ریال برای آن هزینه شده است.

متین‌فر تکمیل سوله بحران در منطقه دو با هدف امدادرسانی و پشتیبانی در مواقع بحران و اضطراری در بلوار یادگار امام و جوادالائمه(ع) و احداث و تجهیز سرویس‌های بهداشتی پارک‌های محله‌ای منطقه2 را از دیگر طرح‌های در دست رسیدگی عنوان کرد.

وی هزینه پیش‌بینی شده برای پروژه‌ها را به ترتیب هزار و 500 میلیون ریال و 250 میلیون ریال ذکر کرد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول