اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آزادشهر:

تعداد اماکن ورزشی آزادشهر به 23 رسید

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تعداد اماکن ورزشی این شهرستان به 23 رسید.

تعداد اماکن ورزشی آزادشهر به 23 رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسمعلی برزمینی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی چند منظوره روستای فارسیان در بخش چشمه‎ساران شهرستان آزادشهر اظهار داشت: در حال حاضر 13 مکان ورزشی با مالکیت اداره ورزش و جوانان شهرستان، پنج سالن ورزشی با مالکیت ادارات و نهادهای دولتی و پنج مکان ورزشی هم با مدیریت بخش خصوصی میزبان ورزشکاران شهرستان آزادشهر هستند.

وی تصریح کرد: این سالن رهاورد سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان بوده است و با اعتبار 5 میلیارد و 240 میلیون ریال ساخته و به بهره‎برداری رسیده تا در اختیار ورزشکاران و جوانان این روستا و روستاهای همجوار باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر خاطر نشان کرد: سرانه ورزشی شهرستان 79 هزار و 500 مترمربع است که با توجه به جمعیت 93 هزار و 350 نفری شهرستان سرانه ورزشی هر نفر 0.85 مترمربع است.

برزمینی اضافه کرد: با اتمام پروژه‎های نیمه ‎تمام سرانه کل شهرستان به 83 هزار و 200 مترمربع افزایش پیدا خواهد کرد و سرانه هر نفر 0.89 مترمربع خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان  آزادشهر تعداد هیئت‌های ورزشی فعال شهرستان را 35 هیئت اعلام کرد و گفت: رشته‎های ورزشی کونگ‎فو، وزنه‎برداری، تکواندو، رزمی، فوتبال، تیراندازی، والیبال نشسته، ووشو، کاراته و ورزش‎های سه‎گانه قابلیت کسب عناوین قهرمانی در سطح استان و کشور و حتی بین‎المللی را دارند و تا به الان هم نتایج خوبی کسب کرده‎اند.

این مقام مسئول با اشاره به کلاس آموزشی مربیان که در دهه فجر امسال با موضوع کار کردن با وزنه و تمرینات کششی زیر نظر کمیته آموزشی اداره کل و با حضور سعید کمالی از کارشناسان خبره و کاربلد کشوری برگزار شد، اذعان کرد: این کلاس‎ها به منظور علمی شدن ورزش و کسب نتایج مطلوب‎تر مفید است و مهم‎تر از همه به سلامت ورزشکار چه در دوران قهرمانی و چه در دوران بازنشستگی کمک می‎کند و در سال طی چند نوبت به میزبانی شهرستان برگزار می‎شود.

برزمینی تعداد ورزشکاران بیمه شده شهرستان را بیش از 5 هزار نفر اعلام کرد و افزود: 63 مربی با مدرک فعالیت ورزشکاران را زیر پوشش دارند و 35 داور هم در عرصه شهرستانی، استانی و ملی فعال هستند و رقابت‎های مختلف را قضاوت می‎کنند.

وی تعداد روستاهای شهرستان را 47 روستا اعلام کرد و گفت: هیئت ورزش‎های روستایی و عشایری شهرستان طی دو سال پیاپی در سال‎های 1388 و 1389 به عنوان هیئت نمونه استانی انتخاب شد که این اتفاق در نتیجه زحمات رئیس هیئت دردی محمد قورچائی فراهم شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر با گرامیداشت هفته وحدت و یوم‎الله 22 بهمن ماه از حضور یکپارچه ورزشکاران در راهپیمایی این روز بزرگ خبر داد و تاکید کرد: ورزشکاران در صحنه انتخابات هم حضوری چشمگیر دارند و پاسدار آرمان‎های امام و شهدا هستند.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول