اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت بدنی محلات خبر داد:

اختصاص 50 میلیون تومان برای ساخت اماکن ورزشی شهرستان محلات

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان محلات از اختصاص 50 میلیون تومان اعتبار به منظور ساخت سکوی تماشاچی مجموعه هزار نفری تختی این شهرستان از سوی وزارت ورزش خبر داد.

اختصاص 50 میلیون تومان برای ساخت اماکن ورزشی شهرستان محلات
مسعود قمری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته با وزیر ورزش به زودی عملیات ساخت سکوی تماشاچی مجموعه تختی  این شهرستان با اختصاص اعتبارات مورد نیاز آغاز خواهد شد.
وی تصریح کرد: همچنین به منظور تکمیل و آماده‌سازی سالن ورزشی روستای نخجیروان 100 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.
رئیس اداره تربیت بدنی محلات بیان داشت: سالن روستای نخجیروان با کمک 350 میلیون تومانی یکی از افراد خیر ساخته شده که برای تکمیل آن 100 میلیون تومان اختصاص داده شد.
قمری همچنین از کمک 10 میلیون تومانی نماینده مردم محلات در مجلس به هیئت‌های ورزشی خبر داد و گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته به زودی 10 میلیون تومان اعتبار دیگر از سوی نماینده مردم در مجلس به هیئت‌های ورزشی کمک خواهد شد.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از حضور تیم والیبال نشسته این شهرستان در مسابقات لیگ دسته یک خبر داد و اذعان داشت: تیم والیبال نشسته این شهرستان امسال با حمایت هیئت جانبازان و معلولان در لیگ دسته یک کشور حضور خواهد یافت.
رئیس اداره تربیت بدنی محلات بررسی عملکرد شش ماهه هیئت‌های ورزشی، توجه به ورزش همگانی، برگزاری کورس پاییزه اسب دوانی، حضور تیم‌های مختلف ورزشی در مسابقات برون استانی و برگزاری کلاس‌های آموزشی مربیگری  در رشته‌های بدمینتون و اسکیت را از برنامه‌های آتی این هیئت عنوان کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول