اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

رتبه اصفهان در حوزه اماکن ورزشی نگران‌کننده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: رتبه استان اصفهان در حوزه اماکن ورزشی نگران‌کننده است.

رتبه اصفهان در حوزه اماکن ورزشی نگران‌کننده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی کاظمی بعدازظهر امروز در مراسم اختتامیه نخستین همایش ورزش از پنجره حقیقت اظهار داشت: این همایش ابتکار خوبی است که اداره کل تربیت بدنی با همکاری حوزه علمیه ترتیب داده است و سبب ایجاد وحدت و همگرایی بین حوزه ورزش و تقویت روحیه و انگیزه معنوی است.
وی افزود: با توجه به آمارها امروزه جامعه ما در امر ورزش دچار فقر و محرومیت است بنابراین به شدت نیازمند تقویت ورزش همگانی در کشور هستیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه توسعه ورزش‌های همگانی بیمه‌کننده جامعه در برابر بیماری‌هاست، تصریح کرد: گسترش فرهنگ ورزش‌های همگانی در جامعه می‌تواند ابزاری برای پیشگیری و درمان مشکلات و بیماری‌های جسمی و روحی باشد.
وی ادامه داد: رویکرد عمومی که اکنون در حوزه ورزش اتفاق افتاده این است که آن را تنها در ورزش حرفه‌ای خلاصه کرده‌اند و علاقه‌مندی به ورزش را پیگیری مسابقات ورزشی تلقی می‌کنند که این امر سوء تفاهمی بیش نیست.
اسماعیلی با بیان اینکه ورزش باید توسط همه اقشار و در همه مکان‌ها اتفاق بیفتد تاکید کرد: این دیدگاه باید اصلاح شود که انجام ورزش مختص مکان خاصی است بلکه باید در پی اضافه کردن اماکن ورزشی با توجه به ظرفیت‌های دینی جامعه مانند مساجد، حسینیه‌ها و مصلاها باشیم.
 وی اضافه کرد: رتبه استان اصفهان در حوزه اماکن ورزشی نگران‌کننده است و ارتقا جایگاه با آن تنها با بودجه امکان‌پذیر نیست بلکه نیازمند تغییر رویکرد فرهنگی به مقوله ورزش هستیم که خود یک اقدام  فرهنگی محسوب می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان تاکید کرد: رویکرد به این همایش قابل تقدیر بوده و مهم‌ترین پیام آن باید کمک به تغییر رویکردهای جامعه در زمینه ورزش‌های همگانی باشد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول