اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

تصویب قانون معافیت مالیاتی برای اماکن ورزشی

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش برای تصویب قانون معافیت مالیاتی برای اماکن ورزشی در دستور کار قرار دارد و اصلاح این قانون به منظور حمایت از حضور بخش خصوصی در ورزش است.

تصویب قانون معافیت مالیاتی برای اماکن ورزشی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد رسولی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع رؤسای هیئت‌های ورزشی استان کرمان اظهار داشت: سفر به کرمان دوازدهمین سفر‌ پس از تشکیل وزارت ورزش ‌برای آگاهی بیشتر از وضعیت ورزش در استان‌هاست.
وی با ابراز خوشحالی از توجه مسئولان رده بالای استان کرمان نسبت به وضعیت ورزش بیان داشت: در این بین پس از تشکیل وزارتخانه تعامل خوبی بین نمایندگان مجلس و وزارتخانه ایجاد شده و تا به حال 150 نفر از نمایندگان مردم با وزیر ورزش در مورد چگونگی بحث ورزش در استان‌های مختلف دیدار و گفت‌و‌گو داشته‌اند.
رسولی‌نژاد بیان داشت: یکی از مشکلات در ورزش سال 90 کشور مربوط به زمان تصویب بودجه سال جاری و برنامه پنج ساله پنجم ‌کشور و تعامل ضعیف با نمایندگان مجلس در مورد بودجه ورزش بود که با قطع حمایت دولت از ورزش این مشکلات بیشتر نمو داشت.
وی با بیان اینکه امیدوارم در بودجه سال 91 بودجه مناسبی به ورزش اختصاص داده شود، گفت: حدود 3 هزار پروژه ورزشی نیمه کاره در کشور وجود دارد که اکنون برخی از آنها به آثار باستانی تبدیل شده‌اند.
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران جایگاه ورزش در نزد مسئولان ارشد نظام را با اهمیت ذکر کرد و افزود: ورزش کشور در سال 91 به اعتباری حدود 3 هزار و 500 میلیارد تومان نیاز دارد، این تأمین اعتبار نیازمند عزمی ملی است تا ورزش کشور در سال آینده شاهد موفقیت‌های بسیاری باشد.
وی به بودجه 280 میلیاردی تومانی فعالیت‌های عمرانی و 60 میلیارد تومانی ورزش در سال 90 اشاره کرد و افزود: ما اکنون با مشکل کمبود اعتبارات مواجه شدیم و با دستور رئیس جمهوری تا سقف 300 میلیارد تومان دیگر نیز به وزارت ورزش تا پایان سال جاری اختصاص داده می‌شود.
رسولی‌نژاد به مقوله فرهنگ در ورزش کشور اشاره داشت و عنوان کرد: برخی رسانه‌های با ورود به جزئیات زندگی فوتبالیست‌های ما و بزرگ کردن آن‌ها تحت هر شرایطی آن‌ها را در کشور مطرح می‌کنند و این مسئله موجب ایجاد باب شدن برخی فرهنگ‌های غلط در جامعه می‌شود در حالی که وقتی تیم وزنه‌برداری کشورمان عنوان سومی جهان را کسب کرد، تنها یک روزنامه ورزشی عکس این تیم را روی جلد صفحه اولش چاپ کرد. 
وی تصریح کرد:‌ یکی از اهداف وزارتخانه تا پایان سال جاری دریافت بودجه‌ها‌ و اعتبارات در کوتاه ‌مدت و اصلاح برخی قوانین و ماده‌هایی است که در پیشرفت ورزش کشور اثر‌گذار هستند، علاوه بر آنکه یکی دیگر از سیاست‌های کلی وزارتخانه تکمیل تمام‌ پروژه‌ها نیمه کاره است و ما دیگر تا تکمیل این پروژه‌ها هیچ کلنگ احداثی را به زمین نمی‌زنیم.
رسولی‌نژاد از تلاش برای تصویب قانون معافیت مالیاتی برای اماکن ورزشی خبر داد و گفت: اصلاح این قانون و هزینه‌های سنگین حامل انرژی از دیگر برنامه‌های وزارتخانه به منظور حمایت از حضور بخش خصوصی در ورزش است.
به گزارش فارس، رسولی‌نژاد بعد از ظهر امروز از سه پروژه ورزشی در دست احداث در مجموعه ورزشی امام علی (ع) شهر کرمان بازدید می‌کند.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول