اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان:

بخش خصوصی اداره اماکن ورزشی آبپخش را نپذیرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان گفت: در جریان مزایده واگذاری اماکن ورزشی آبپخش به بخش خصوصی، هیچ گروهی حاضر نشد و هم‌اکنون اداره این مجموعه به عهده اداره ورزش و جوانان این بخش است.

بخش خصوصی اداره اماکن ورزشی آبپخش را نپذیرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین معلم در جمع مسئولان بخش آبپخش اظهار داشت: در دولت‌های نهم و دهم خدمات  قابل توجهی در زمینه ورزش و تربیت بدنی به ویژه در مناطق محروم انجام شده است.
وی در ارتباط با وضعیت اماکن ورزشی بخش آبپخش افزود: در مزایده واگذاری اماکن ورزشی آبپخش به بخش خصوصی هیچ گروهی حضور نیافتند و هم‌اکنون اداره مجموعه اماکن ورزشی آبپخش و رسیدگی به آن بر عهده اداره ورزش و جوانان این بخش است.
رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان افزود: مشکل نبود وسیله نقلیه یکی از مشکلاتی است که ادارات ورزش و جوانان سراسر شهرستان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و هم‌اکنون در حال پیگیری برای رفع این مشکل مهم هستیم.
معلم اظهار داشت: در صورت تصویب فرمانداری، اداره ورزش و جوانان شهرستان نسبت به خرید سه دستگاه مینی‌بوس برای ادارات ورزش و جوانان بخش‌های آبپخش، شبانکاره و سعدآباد اقدام می‌کند.
این مسئول در ارتباط با وضعیت ورزش بخش آبپخش ابراز داشت: بخش آبپخش از بخش‌های فعال شهرستان و استان در زمینه ورزش است و در تمام رشته‌های ورزشی فعالیت مطلوب دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان تصریح کرد: در سال جاری شاهد اوج‌گیری فوتبال آبپخش بوده‌ایم و در لیگ استان سه نماینده در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در آبپخش وجود دارد.
معلم افزود: خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی از بزرگ‌ترین افتخارات مسئولان است و تا زمانی که در این اداره فعالیت می‌کنم همگام با ورزشکاران عمل خواهم کرد و تلاش خود را برای حل و کاهش مشکلات ورزشکاران به کار خواهم گرفت.
وی بیان داشت: از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی می‌خواهیم در مراقبت و حفاظت از امکانات و وسایل موجود در اماکن ورزشی کوشا باشند و مسائل و مشکلات خود را با اداره ورزش و جوانان در میان بگذارند.
معلم گفت: ورزش دشتستان باید به جایگاه واقعی خود برسد و از مردم و مسئولان انتظار داریم همراهی و همگامی مطلوبی برای رشد ورزش داشته باشند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول