اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت بدنی دهلران خبر داد:

نصب تمثال 15 شهید ورزشکار در اماکن ورزشی

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت بدنی شهرستان دهلران از نصب تمثال 15 شهید ورزشکار دهلرانی در ورزشگاه‌های این شهرستان خبر داد.

نصب تمثال 15 شهید ورزشکار در اماکن ورزشی
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عادل جامخانه ظهر امروز در جلسه تعامل و همکاری اداره ورزش و جوانان با اداره بنیاد شهید دهلران اظهار داشت: یکی از اهداف و سیاست‌های تربیت بدنی در بخش ورزش ایجاد انگیزه و ترویج فرهنگ ورزش و روی آوردن ادارات به سمت و سوی ورزش است.
وی ادامه داد: چون تنها راه سلامتی و شادابی افراد ورزش کردن است و جانبازان و ایثارگران با توجه به وضعیت جسمی آنها ورزش کردن بهترین عمل برای تندرستی و سلامتی و شادابی آنها است.
این مسئول اضافه کرد: همین طوریکه همه می‌دانیم و این امر به اثبات رسیده است ورزشکاران جانباز و ایثارگر ما در مسابقات مختلف ورزشی در سطوح بین‌المللی و جهانی موفق به کسب مقام‌های مهم قهرمانی شدند.
جامخانه تصریح کرد: این نشاندهنده استعدادهای بالقوه در میان ورزشکاران جانباز و ایثارگر است و این امر را می‌طلبد که به آنها توجه ویژه و خاصی شود. 
رئیس تربیت بدنی شهرستان دهلران گفت: در این راستا این دستگاه اجرایی اماکن و فضاهای ورزشی خود را به صورت رایگان در اختیار جانبازان و ایثارگران و اداره بنیاد شهید قرار می‌دهد.
وی ادامه داد: افزون بر این به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا تمثال مبارک 15 شهید ورزشکار شهرستان دهلران به صورت بنر و عکس در اماکن ورزشی دهلران  نصب می‌شود.
سازماندهی و تشکیل ساختار منظم و منسجم هیئت جانبازان و معلولین از طرف بنیاد شهید، تجلیل از ورزشکاران جانباز و ایثارگر در سطوح مختلف ورزشی که موفق به کسب مقام شده‌اند، مشارکت و همکاری اداره ورزش و جوانان با اداره بنیاد شهید در برگزاری مسابقات ورزشی و مراسمات دینی و مذهبی و فرهنگی و در اختیار گذاشتن باشگاه بدنسازی به ایثارگران و جانبازان حداقل هفته‌ای دو ساعت از مصوبات مهم این نشست بود.
مشارکت بانوان و خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگر و جانباز در کلاس‌های آمادگی جسمانی و سایر رشته‌های ورزشی، نامگذاری اماکن ورزشی به نام مقدس شهدای ورزشکار و نصب بنر و عکس آنها در سالن‌های ورزشی، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار برای نخستین‌ بار در شهرستان، دیدار با خانواده‌های شهدای ورزشکار و برگزاری کلاس تیراندازی با کمان و تفنگ بادی و دارت از دیگر مصوبات این نشست مشترک بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول