اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار سابق پردیس:

مشکلات فاز 4 پردیس رفع شود

خبرگزاری فارس: شهردار سابق پردیس خواستار رفع سریع مشکلات مردم ساکن در فاز چهار این شهر شد.

مشکلات فاز 4 پردیس رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران هادی رحمتی ظهر امروز در مراسمی با حضور شهردار جدید پردیس و مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی و معاون فرماندار شهرستان تهران اظهار داشت: پیگیری مشکلات این منطقه از جمله مطالبات مردم شهر پردیس قلمداد می‏شود.

وی ادامه داد: در هفت سال گذشته که پنج سال به عنوان معاون و سه سال به عنوان شهردار در نهاد شهرداری در خدمت مردم پردیس بودم، افتخاری همیشگی برای من قلمداد می‏شود و در این‌بازه زمانی نسبتاً طولانی، خانواده‏های معزز شهدا همواره پشتیبان روحی من و سایر کارکنان خانواده بزرگ شهرداری پردیس بودند.

شهردار قبلی پردیس با اشاره به مدیریت چندگانه در این شهر گفت: در حال حاضر، زحمات خدمات‏رسانی فازهای مختلف شهر جدید پردیس بر عهده نهادهای مختلفی است.

وی تصریح کرد: در فاز سه شهر جدید پردیس، شرکت "سرمایه‏گذاری مسکن"، در برخی محلات فاز چهار شرکت خانه‏سازی "رزمندگان" و در سایر محلات فاز چهار نیز "بنیاد مستضعفان و جانبازان" حضور دارند.

*تحقق شعار سال در دستور کار است

شهردار قبلی پردیس، نام‏گذاری سال 91 تحت عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را نشانه‏ای از تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب خواند و تصریح کرد: از روزهای نخست آغاز سال جاری، خانواده بزرگ شهرداری پردیس با همراهی همیشگی اعضای شورای اسلامی این شهر برنامه‏های مختلف خود را با محوریت این شعار کارگشا هم‏ساز کرده‏اند.

رحمتی اضافه کرد: حال که سکان خدمات‏رسانی در کشتی رو به ترقی شهرداری پردیس را به دیگر فرزند غیور این منطقه واگذار می‏کنند، از تداوم این روند همسو با پیام‏های ولایی و انقلابی مطمئن هستم و در پست جدید به عنوان مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران نیز همچنان سعی بر تحقق منویات معظم‏له خواهم داشت.

*پارک فناوری پردیس مقصد دانشمندان جهان است

شهردار قبلی پردیس، پارک علمی و فناوری پردیس را به عنوان منطقه دانش‏محور این شهر، محلی برای حضور دانشمندان سایر کشورهای جهان خواند.

رحمتی اظهار داشت: مردم پردیس به این مرکز علاقه بسیاری دارند و در حال حاضر، این پارک فناوری در ردیف اصلی‏ترین مفاخر مردم و مسئولان بخش مرکزی تهران و شهر جدید پردیس قرار دارد.

رحمتی اضافه کرد: در سال‏های اخیر، هیئت پارلمانی و همچنین دانشمندان بزرگ سایر کشورهای جهان با نیم‏نگاهی به پارک فناوری پردیس وارد کشور می‏شوند.

شهردار قبلی پردیس افزود: از این رو، پارک فناوری پردیس در سال‏های گذشته موجبات توسعه همه‏جانبه این خطه علم و قلم را فراهم ساخته است.

شهردار قبلی پردیس پارک علمی و فناوری شهر جدید پردیس را نقطه برتری در میان سایر مراکز مشابه کشور خواند و ادامه داد: از این رو، باید از فرصت به دست آمده در این فاز دانش‏محور، از 9 فاز دیگر پردیس استفاده‏ای بهینه کرد.

*دارایی نقدی شهرداری پردیس رشد چند برابری داشت

شهردار قبلی پردیس از رشد چند برابری دارایی‏های نقدی شهرداری این شهر جدید در سه سال اخیر خبر داد.

رحمتی اظهار داشت: خوشبختانه در سه سال اخیر، بودجه شهرداری پردیس با رشد خوبی همراه بود و این مهم به همت کارکنان خانواده بزرگ شهرداری پردیس و همچنین نظارت و همراهی همیشگی اعضای شورای اسلامی این شهر محقق شده است.

شهردار قبلی پردیس درباره وضع کنونی اموال غیرنقدی شهرداری پردیس گفت: علاوه بر داشته‏های نقدی، اموال غیرنقدی نهاد شهرداری پردیس نیز با رشدی مثبت همراه بوده است و وجود چنین امکانات نقدی و غیرنقدی مناسبی، امکان جذب سرمایه‏گذاری در شهر جدید پردیس را فراهم ساخته است.

*شهردار جدید، بومی و کاردان است

شهردار قبلی پردیس با اشاره به مدیریت جدید شهرداری این شهر خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از چند سال، شهردار پردیس از افراد توانمندی از میان همین مردم انتخاب شده است.

وی ادامه داد: این فرد علاوه براینکه از بومیان سلحشور، غیور و انقلابی منطقه محسوب می‏شود، یکی از فعال‏ترین اعضای شورای اسلامی شهر پردیس نیز به حساب می‏آید.

رحمتی اضافه کرد: از این رو و با شناختی که من و سایر مسئولان محلی، استانی و کشوری از شهردار جدید پردیس داریم، بدون شک مسیر آبادانی و توسعه منطقه با شتابی بیش از پیش تداوم خواهد داشت. 

شهردار قبلی پردیس، تعامل و همدلی را دو اصل مهم حاکم بر امور اجرایی و نظارتی شهر جدید پردیس خواند و تصریح کرد: با وجود این دو اصل مهم و اساسی، توسعه روزافزون شهر جدید پردیس روندی مثبت خواهد داشت.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول