اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری زنجان:

باید در زمینه علم و فناوری حرکت جهشی داشته باشیم

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری زنجان گفت: باید در زمینه علم و فناوری حرکت جهشی داشته باشیم.

باید در زمینه علم و فناوری حرکت جهشی داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، داوود عباسی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره و نمایشگاه منطقه‌ای نوآوری و شکوفایی کوهساران در استان زنجان اظهار داشت: هر رویداد علمی حرکتی در مسیر پیشرفت کشور به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه بخش بزرگی از فعالیت‌ها و پیشرفت‌ها در کشور مدیون فعالیت‌های موثر جوانان است، خاطرنشان کرد: اما هنوز فعالیت‌های زیادی باید صورت گیرد چراکه در ادامه فعالیت‌های علمی مانده اسباب توقف را فراهم می‌کند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری زنجان با بیان اینکه پذیرفتن وضعیت کنونی در زمینه علم و فناوری به معنی شکست است، اضافه کرد: باید در زمینه علم و فناوری همواره حرکت جهشی و رو به رشد داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه اگر رتبه‌ای که امروز در جهان در زمینه علم و فناوری کسب کرده‌ایم را به عنوان یک روند مطلوب مدنظر قرار دهیم، هیچ اقدامی در آینده در این زمینه نمی‌توانیم انجام دهیم، ادامه داد: دستیابی به قله‌های رفیع علم و فناوری برای جوانان و نخبگان کشور سخت نیست.

عباسی با بیان اینکه قرن بیست‌ویکم را قرن نانوتکنولوژی نامگذاری کرده‌اند، تصریح کرد: در این زمینه در کشور اتفاقات خوب و ارزنده‌ای اتفاق افتاده است که باید این اقدامات دنبال شوند.

وی با تاکید بر اینکه نگاه ما به فعالیت‌های پژوهشی اهمیت ویژه‌ای دارد، خاطرنشان کرد: اگر این فعالیت‌ها فعال شوند، شاهد موفقیت‌های بیشتر و بالاتری در کشور می‌شویم.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در جشنواره علم تا عمل در سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده است، ادامه داد: پژوهش یکی از کارهای سخت و طاقت فرسا محسوب می‌شود که شرایط و امکانات مناسبی در این زمینه برای پیشرفت جوانان وجود دارد.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول