اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان:

شورای راهبردی علم و فناوری هرمزگان تشکیل می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان از تشکیل شورای راهبردی علم و فناوری در استان خبر داد.

شورای راهبردی علم و فناوری هرمزگان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ساسان مبینی ظهر امروز طی جلسه‌ای با حضور مسئولان استانداری هرمزگان اظهار داشت: جای شورایی که در آن بتوان تصمیمات کلان را در خصوص ایده‌ها و اختراعاتی که ظرفیت تجاری‌سازی و حل مشکلات را در بخش‌های مختلف استان و کشور دارند، خالی است.

وی از راه‌اندازی و تشکیل شورای راهبردی با محوریت پارک علم و فناوری استان هرمزگان خبر داد و افزود: این شورا با هدف ایجاد زمینه‌ها و جهت‌گیری‌های مناسب برای استفاده کاربردی از ابداعات و اختراعات نخبگان استان راه‌اندازی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان اضافه کرد: ایجاد اشتغال مبتنی بر فناوری و فکر نو و به تبع آن افزایش گردش مالی در بخش علوم می‌تواند از نتایج تشکیل مداوم این شورا باشد که باید به صورت کاربردی شکل گیرد.

وی هم‌چنین به جدید‌التأسیس بودن پارک علم و فناوری استان هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: جای شورایی با محوریت این پارک که در آن بتوان تصمیمات کلان را در خصوص ایده‌ها و اختراعاتی که ظرفیت تجاری‌سازی و حل مشکلات را در بخش مختلف استان و کشور دارند، خالی است.

مبینی بیان داشت: پارک علم و فناوری به عنوان حامی بنگاه‌های زود‌بازده و متوسط کارآفرین و دانش‌بنیان است که این شورا می‌تواند در این زمینه تصمیمات اکمل را گرفته و کمک بیشتری در راستای حمایت‌گری این بنگاه‌ها نماید.

وی شرکت این پارک را برای رفع مشکل آلاینده‌های دستگاه‌های توانیر یک نمونه از کاربردی شدن و استفاده از تشکیلات سازمان یافته علم و فناوری در استان دانست و ابراز داشت: دستگاه‌های اجرایی باید همه در همین راستا حرکت نمایند.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول