اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه چهار اصفهان خبر داد

40 میلیارد تومان بودجه سال 91 در جیب شهرداری منطقه چهار

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه چهار اصفهان گفت: بودجه سال 1391 شهرداری منطقه چهار از 34 میلیارد تومان در سال 1390 به 40 میلیارد تومان رسید.

40 میلیارد تومان بودجه سال 91 در جیب شهرداری منطقه چهار

علیرضا پرهام در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با بودجه سال 1391 اظهار داشت: بودجه سال 1390، 34 میلیارد تومان بوده که در سال 1391 به 40 میلیارد تومان رسیده که در حدود 17.6 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی در ادامه افزود: بیش از 70 درصد ردیف‌های عمرانی، سطح منطقه و پروژه‌های عمده از محل اعتبارات عمرانی تأمین می‌شود.

شهردار منطقه چهار اصفهان در مورد بودجه غیر نقدی بیان داشت: از مبلغ بودجه سال 1391، 12 میلیارد تومان بودجه غیر نقدی تعریف شده که در حدود 52 میلیارد بودجه نقدی و غیر نقدی منطقه است.

وی با اشاره به سرانه عمرانی سالانه تصریح کرد: تلاش بر این است که با درآمدهای منطقی که با ارائه خدمات به شهروندان حاصل می‌شود سرانه عمرانی سالانه افزایش پیدا کند.

پرهام گفت: شهرداری به منظور مقابله با بحث‌های تورمی و در راستای توسعه شهر، رشد سرانه عمرانی شهروندان را مدنظر دارد و رویکرد شهرداری اصفهان در سال‌های اخیر، رعایت صلاح و انجام پروژه‌ها با کم‌ترین زمان و کوتاه‌ترین مدت است و افتتاح پروژه‌ها در سال‌های اخیر شاهد این مدعاست.

وی در ارتباط با تأمین درآمد شهرداری‌ها اضافه کرد: تأمین درآمد شهرداری‌ها، از عوارضی است که از شهروندان گرفته می‌شود و اعتبارات ملی و دولتی به شهرداری‌ها تعلق نمی‌گیرد و چگونگی وصول این درآمدها مبتنی بر مصوبات و قوانینی است که شورای اسلامی شهر مصوب کرده است و شهرداری‌‌های مناطق در چارچوب قوانین ‌و مقررات آنها را وصول می‌کنند.

شهردار منطقه چهار اصفهان در پایان اظهار داشت: اداره شهر برعهده مردم است و از محل تأمین هزینه‌ها (مردم) پروژه‌های شهرداری انجام می‌شود.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول