اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر هندبال

شهرداری کرمان با شکست فولاد اکسین در لیگ ماند

خبرگزاری فارس: در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر هندبال، شهرداری کرمان با شکست فولاد اکسین در لیگ برتر ماند و در جایگاه هفتم ایستاد.

شهرداری کرمان با شکست فولاد اکسین در لیگ ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شامگاه یکشنبه دو تیم هندبال شهرداری و فولاد اکسین بهبهان در سالن هندبال شهید تجلی کرمان به مصاف هم رفتند که در پایان این بازیکنان شهرداری بودند که با شکست حریف خود بقای خود را در لیگ برتر تضمین کردند.

در این دیدار ابتدا تیم شهرداری حملات خود را آغاز کرد و از آنجا که پیروزی در این دیدار برای یاران شهرداری حائز اهمیت و برای بهبهانی‌ها اهمیت چندانی نداشت، این تیم میزبان بود که توانست نیمه نخست بازی را با اختلاف پنج گل از حریف رده پنجمی از آن خود کند.

شاگردان محسن اخگر در نیمه دوم نیز برتری خود را حفظ کردند و اجازه ندادند تیم میزبان از آنها جلو افتد اما در دقایق پایانی بازی، فشار حملات فولاد اکسین بیش از قبل شد تا در نهایت این بازی با نتیجه 30 بر 29 به سود شهرداری کرمان به پایان برسد.

بازی‌های لیگ برتر هندبال برای شهرداری در حالی به پایان رسید که این تیم به دلیل مشکلات مالی تا هفته پایانی یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک بود.

به گزارش فارس، شهرداری کرمان با این پیروزی، پس از انجام 18 بازی و کسب شش پیروزی، 11 باخت، یک مساوی و 13 امتیاز، نتوانست در لیگ 10 تیمی هندبال، به جایگاهی بهتر از هفتمی دست پیدا کند.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول