اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان:

اهداف دشمنان، گرایش جامعه ایرانی به سمت مصرف‏زدگی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: طرح دشمن این است که جامعه ایرانی را به سمت برهنگی و مصرف‏زدگی سوق دهد.

اهداف دشمنان، گرایش جامعه ایرانی به سمت مصرف‏زدگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در دومین جلسه شورای معاونان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان که در سالن جلسات سپاه استان برگزار شد، اظهار کرد: باید تقوای الهی را در آشکار و نهان رعایت کرد.

وی تصریح کرد: اینکه انسان در نهان و خلوت تقوا را رعایت کند، پسندیده‏تر است چرا که تنها شاهد در این زمان خداست و رعایت تقوا در این شرایط، رعایت حق الهی محسوب می‏شود.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: طرح دشمن این است که جامعه را به سمت برهنگی و مصرف‏زدگی سوق دهد، چرا که برآورد آنان این است که جامعه مصرف‏گرا، به دنبال تأمین پول و رقابت در زمینه مادی، حلال و حرام را رعایت نمی‏کنند و این موضوع باعث اختلاط در لقمه شده و قلب‏ها را کدر و از یاد خدا غافل می‏کند.

وی گفت: باید در معاشرت با مردم، تقوای الهی را رعایت کرد و یکی از مصادیق رعایت تقوا در معاشرت، پرهیز از غیبت و تهمت زدن به دیگران است.

رعایتی با بیان اینکه تقوا باید در معاملات رعایت شود، افزود: تقوا در سخن گفتن نیز از مصادیق رعایت این مقوله است و باید در گفت‏وگو و سخن گفتن براساس عقل و تفکر صحبت کرد و از بی‏پروا سخن گفتن پرهیز شود.

هم‌چنین حجت‏الله بابامحمدی، فرمانده بسیج عاشورا در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس گفت: ما مدیون خون شهدا هستیم و باید تمام تلاش خود را در جهت سربلندی انقلاب اسلامی انجام دهیم، چرا که شهدا از ما این را می‏خواهند.

وی با اشاره به هجمه‏های مختلف استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: استکبار به سرکردگی آمریکا، تمام تلاش خود را انجام می‏دهد تا از قدرت ایران در زمینه‏های مختلف بکاهد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اما بصیرت مردم انقلابی و به خصوص جوانان برومند این نظام که برگرفته از سیره و خون شهداست، تاکنون اجازه هیچ کاری را به آنها نداده و نخواهد داد.

بابامحمدی در ادامه گفت: به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه امام خامنه‏ای، کشور ما روز به روز در حال پیشرفت و اعتلا بوده و دشمنان هر چه تلاش کنند، نمی‏توانند ما را از این مسیر باز دارند.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: ما نیز باید هوشیار و با بصیرت و گوش به فرمان رهبری، راه روشن خود را دنبال کنیم.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول