اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی مطرح کرد

ادامه ناکامی‌های دشمن در به انزوا کشیدن ایران

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا ایران در عرصه‌های بین‌المللی در انزوا قرار گیرد اما تاکنون به اهداف خود دست پیدا نکرده و شکست خورده‌‌اند.

ادامه ناکامی‌های دشمن در به انزوا کشیدن ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی، قهرمان رشید در جمع مردم آرین‌شهر از توابع شهرستان قاینات به تلاش مذبوحانه دشمنان نظام و انقلاب برای به زانو درآوردن انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام و انقلاب و در رأس آنها آمریکای جنایتکار به دنبال این هستند تا به طرق مختلف به انقلاب اسلامی ایران ضربه وارد کرده و آن را به زانو در بیاورند.

وی افزود: یکی از راهکارهای بسیار مهمی که دشمنان برای ضربه زدن به کشور از آن استفاده می‌کنند تحریم‌های همه‌جانبه و یک‌طرفه علیه ایران است که این امر همزاد انقلاب بوده و در دولت نهم و دهم به اوج خود رسیده است.

وی به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و یادآور شد: چند سال اخیر همواره از سوی رهبر معظم انقلاب شعارهایی با مضمون اقتصادی برای هر سال در نظر گرفته شده است که با توجه به وضعیت امروز ایران این امر از نیازهای جدی جامعه ما است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز ایران جایگزین غرب در خاورمیانه است، گفت: امروز ایران اسلامی در تمامی زمینه‌های فضایی، دریایی، علمی و اقتصادی به پیشرفت‌های قابل توجهی دست پیدا کرده و به عنوان نمونه و الگو در دنیا و منطقه مطرح است.

رشید ادامه داد: تمامی این موفقیت‌ها در حالی به دست آمده است که ایران هیچگونه رابطه و یا مذاکره‌ای با آمریکا نداشته است که این امر قدرت سیاسی ایران را بیش از پیش نشان می‌دهد.

وی افزود: این امر سبب شده تا دشمنان انقلاب اسلامی پروژه ایران‌هراسی را به مرحله اجرا بگذارند و تلاش کنند تا ایران در عرصه‌های بین‌المللی در انزوا قرار بگیرد که تاکنون به اهداف خود دست پیدا نکرده‌اند.

انتهای پیام/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول