اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هفتکل تأکید کرد

تقویت روحیه جوانان برای مقابله با جنگ نرم دشمن

خبرگزاری فارس: فرماندار هفتکل گفت: با اقدامات لازم باید بستری را فراهم کنیم که جوانان برای مقابله با جنگ نرم تقویت و آماده شوند.

تقویت روحیه جوانان برای مقابله با جنگ نرم دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، بهزاد صالح‌بیگی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان این منطقه را از لحاظ امکانات تفریحی، رفاهی و آسایشی برای جوانان جزو مناطق کمتر برخوردار دانست و اظهار داشت: باید فضایی ایجاد کنیم که این قشر از جامعه تفاوت را احساس کنند.

وی افزود: همه باید زمینه را برای رفاه و تفریح شهروندان به ویژه قشر جوان را فراهم سازیم زیرا این موضوع نشاط و سرزندگی را در جامعه تقویت می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان هفتکل با ستایش حوصله و شکیبایی جوانان این شهرستان در مقابله با هجمه گسترده سوداگران مرگ، تأکید کرد: باید فضاهای لازم را برای بالا بردن توان دفاعی در مقابل این بیماری خطرناک را فراهم سازیم و مطمئن باشیم این تلاش اثرگذار خواهد بود.

صالح‌بیگی ایجاد و گسترش پارک‌ها و فضای سبز را یکی از راه‌های مهم ایجاد نشاط در سطح جامعه به ویژه قشر جوان عنوان کرد و گفت: مطالبه حق و حقوق مردم از وظایف مدیریتی مسئولان است لذا ما باید اقداماتی را انجام دهیم که روحیه و اشتیاق جوانان را برای حضور در صحنه‌ها و مبارزه با جنگ نرم ستکبار جهانی به ویژه در حوزه فرهنگی و تبلیغات رسانه‌ای تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه جوان از دست رفته را نمی‌توان برگرداند، افزود: باید فضا را طوری بسازیم تا کسانی که دست از اعتیاد کشیده‌اند و کسانی که به سراغ این بلای خانمان سوز نرفته‌اند، بتوانند به راحتی در جامعه فعالیت کنند و از آنها حمایت شود.

فرماندار هفتکل با تأکید بر ارتباط تنگاتنگ ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان با ناحیه مقاومت بسیج تصریح کرد: نوک پیکان مبارزه با مواد مخدر، نیروی انتظامی است که این ارگان نیز چون گذشته باید ارتباط نزدیکی با سپاه پاسداران و بسیج داشته باشد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول