اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کمک 5 میلیارد تومانی یک خیر به دانشگاه صنعتی سیرجان

خبرگزاری فارس: در همایش خیران سیرجانی 5 میلیارد تومان به دانشگاه صنعتی این شهرستان از سوی یک خیر کمک شد.

کمک 5 میلیارد تومانی یک خیر به دانشگاه صنعتی سیرجان

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، جشنواره خیران همراه با تجلیل از خیران سیرجانی پیش از ظهر امروز در دانشگاه صنعتی سیرجان برگزار شد.

در این همایش که نخستین جشنواره خیرین دانشگاه صنعتی استان کرمان بود، محمدباقر رهنما رئیس دانشگاه صنعتی سیرجان اظهار داشت: بیش از 10 هزار متر‌ مربع فضاهای آموزشی، خوابگاهی و فرهنگی توسط خیران ساخته شده ‌که نقش مؤثری در تبدیل وضعیت دانشکده تکنولوژی سیرجان به دانشگاه صنعتی داشت.

وی با تجلیل از حسن همایی خیر سیرجانی گفت‌: نخستین بنای دانشگاه در شهرستان سیرجان توسط این خیر احداث شد که با اهدای یک هزار و 412 متر‌ مربع ساختمان فعالیت دانشکده صنعتی سیرجان تسریع شد.

رهنما از وجود 15 هزار متر‌ مربع فضای این دانشگاه و 2 هزار و 100 نفر دانشجو در 10 رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی سیرجان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن حیدری امام جمعه موقت سیرجان نیز در سخنانی باقیات و صالحات دنیا و آخرت را انجام امور خیر عنوان کرد و گفت‌: اگر در هشت سال دفاع مقدس حضور در جبهه‌های جنگ اهمیت داشت، امروز برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن تولید علم و کسب علوم جدید است که می‌تواند یک جهاد علیه دشمنان به ویژه استکبار و آمریکا باشد.

وی بیان داشت: کسانی که‌ خیر کمک به دانشگاهی هستند، زمینه مقابله و مبارزه با دشمن را آماده کرده‌اند.

به گزارش فارس در این همایش با تجلیل از خیران شهرستان سیرجان در بخش‌ دانشگاهی ‌حاج‌حسن همایی که تا‌کنون موفق به میلیاردها ریال کمک به دانشگاه‌های سیرجان شده است، اعلام کرد که مبلغ 50 میلیارد ریال را برای ساخت دانشکده هماشهر اختصاص می‌دهد که به محض موافقت وزارت علوم تحقیقات و فناوری این مبلغ در اختیار دانشگاه صنعتی سیرجان قرار می‌گیرد.

وی همچنین با تقاضای فرماندار سیرجان در این جلسه نسبت به تجهیز بخش آی‌سی‌یو بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان به دستگاه آنژیو‌گرافی موافقت کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول