اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی آبادان خبر داد

تقدیر از کشاورزان نمونه آبادانی در جشنواره ترویجی خرما

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی آبادان از تقدیر از کشاورزان نمونه این منطقه در دومین جشنواره ترویجی خرمای شهرستان خبر داد.

تقدیر از کشاورزان نمونه آبادانی در جشنواره ترویجی خرما

سید محمد ادریس‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: جهاد کشاورزی آبادان در راستای حمایت کشاورزان این منطقه همواره اقدامات و برنامه‌های مطلوبی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: این مدیریت با تعامل و مشارکت مناسب کشاورزان، در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی بخش‌های کشاورزی در تلاش است.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان در ادامه با اشاره به اینکه کشاورزی در این منطقه بخش مهمی از اقتصاد مردم را تأمین می‌کند، تصریح کرد: باید برای توسعه بخش‌های دیگر اقتصادی، کشاورزی را نیز رونق بخشید و این مهم جز با حمایت مسئولان محقق نمی‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره ترویجی خرما در این منطقه اضافه کرد: برگزاری جشنواره ترویجی خرما در این منطقه حرکت و گامی مؤثر در زمینه ترویج فرهنگ نخلداری بوده است.

ادریس‌پور خاطر نشان کرد: این جشنواره با هدف انتقال یافته‌های علمی نخلداری و تقدیر از نمونه‌های این بخش در روستای ابوشانک از توابع بخش مرکزی شهرستان آبادان برگزار و مورد استقبال عموم قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره که در فضای باز و در میان نخلستان توسط اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی آبادان برپا شد، خاطرنشان کرد: در این گردهمایی بیش از 100 نفر شامل مسئولان محلی، کارشناسان، کشاورزان و دهیاران و شوراهای اسلامی روستا حضور داشته و در زمینه‌های مختلف نخلداری و آخرین یافته‌های علمی مسائلی مطرح شد.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان با بیان اینکه حمایت مسئولان استانی در راستای توسعه و برگرداندن جایگاه کشاورزی این منطقه به دوران پیش از جنگ تحمیلی ضروری است، گفت: می‌توان در سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" با تکیه بر تولیدات کشاورزی و خودکفایی ملی، شالوده و اقتصاد کشور را بیش از پیش به سوی بخش‌های کشاورزی و شیلات سوق داد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این جشنواره از کشاورزان نمونه آبادانی تقدیر شد، گفت: اجرای تواشیح، شعرسرایی و برگزاری مسابقه از دیگر برنامه‌های متنوع دیگر جشنواره ترویجی خرما در این منطقه بوده است.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول