اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان:

ماهان و پتروشیمی برای برد به میدان می‌روند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان گفت: هر دو تیم ماهان و پتروشیمی برای پیروزی وارد زمین می‌شوند و با توجه به اینکه دیگر فرصتی برای جبران نیست وضعیت بسیار مشکل می‌شود.

ماهان و پتروشیمی برای برد به میدان می‌روند

محسن صادق‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در این مسابقه هر دو تیم برنامه منحصر به فردی برای پیروز شدن دارند و تلاش می‌کنند با تکیه بر نقاط قوت به حریف ضربه بزنند.

وی با دشوار توصیف کردن بازی با تیم پتروشیمی بیان داشت: پتروشیمی تیم با تجربه‌ای است که برای رسیدن به جایگاه‌های بالای جدول مبارزه می‌کند.

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان با بیان اینکه تجربه و قدرت این تیم و بازیکنان جایگزین تیم پتروشیمی را قدرتمند کرده است، به تأخیر چند باره زمان بازی اشاره کرد و افزود: خودمان هم نمی‌دانیم چرا بازی دچار تغییر شد اما به نظر من تغییر زمان بازی به سود هر دو تیم شد زیرا استراحت و تمرین بیش‌تری کردند.

وی ادامه داد: تلاش کردیم نقاط ضعف تیم را از بین ببریم و در این فرصتی که داشتیم با مرور برنامه‌ها سعی کردیم مشکلات را از نظر فنی اصلاح کنیم تا همانند تیمی کامل وارد مسابقه شویم.

به گزارش فارس، در بازی پنجم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال دو تیم ماهان و پتروشیمی به دیدار یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول