اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ارشاد کرمان خبر داد

بیمه تکمیلی 252 هنرمند و روزنامه‌نگار کرمانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: 252 نویسنده و هنرمند کرمانی بیمه تکمیلی و 65 نفر از خدمات بیمه عمر و حوادث بهره‌مند شدند.

بیمه تکمیلی 252 هنرمند و روزنامه‌نگار کرمانی

احمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 317 نفر از نویسندگان‌، روزنامه‌نگاران و هنرمندان استان کرمان زیر پوشش خدمات بیمه تکمیلی عمر و حوادث قرار گرفته‌اند.

وی بیان داشت: از این تعداد 252 نفر بیمه تکمیلی و 65 نفر از خدمات بیمه عمر و حوادث بهره‌مند شدند که کارت عضویت آنان صادر شده و از هفته قبل در حال توزیع است.

سعیدی افزود: برای سال 91 تلاش شده تا حداکثر خدمات بیمه تکمیلی با حداقل سهم اعضا لحاظ شود و مابقی هزینه ا‌ز طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می‌شود.

وی گفت: 15 نوع خدمات بیمه تکمیلی از جمله پرداخت هزینه‌های درمانی‌، بیمارستانی و اعمال جراحی، هزینه شش عمل جراحی مهم، هزینه‌های جراحی‌های مجاز سرپایی و هزینه رفع عیوب انکساری دو چشم برای بیمه‌شدگان تکمیلی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل ارشاد کرمان تصریح کرد: همچنین جبران هزینه‌های زایمان طبیعی و عمل سزارین‌، درمان نازایی و ناباروری‌، هزینه پاراکیلینیکی‌، خدمات آزمایشگاهی‌، دندانپزشکی‌، عینک و سمعک، جبران هزینه آمبولانس اورژانس و ویزیت دارو برای سال‌جاری بیمه‌شدگان‌ پیش‌بینی شده است.

سعیدی خاطرنشان کرد: همچنین 37 پرونده دیگر از هنرمندان استان کرمان برای صدور کارت بیمه تکمیلی در دست بررسی و اقدام است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول