اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول طرح و برنامه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

بسیج ورزشکاران عملکرد خود را ارائه کرد

خبرگزاری فارس: مسئول طرح و برنامه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: دیروز در جلسه‌ای رسمی در اداره کل ورزش و جوانان، رئیس بسیج ورزشکاران استان اصفهان عملکرد امسال خود را به مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ارائه کرد.

بسیج ورزشکاران عملکرد خود را ارائه کرد
محسن سالاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: دیروز در جلسه‌ای رسمی که با حضور رشید خدابخش، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، مهدی اسدی ( رئیس هیئت ورزش‌های عشایری استان اصفهان و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران) و سردار فدا ( جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) ) برگزار شد، مهدی اسدی به مناسبت نزدیک شدن به هفته بسیج، گزارش عملکرد سال 1390 خود را تقدیم رشید خدابخش کرد.
وی افزود: رشید خدابخش مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان عملکرد رئیس بسیج ورزشکاران را بسیار خوب ارزیابی کرد.
مسئول طرح و برنامه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه روحیه بسیجی برابر است با احساس مسئولیت و این موضوع نیز به طور دقیق در راستای اهداف والای سند راهبردی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان قرار دارد.
وی با اشاره به روحیه والای بسیجیان ورزشکار بیان داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان امیدوار است این روحیه در تمام جامعه ورزشی استان اصفهان ریشه بدواند.
سالاری اضافه کرد: در جلسه و نشست دیروز خدابخش با رئیس بسیج ورزشکاران نمایندگان باشگاه‌هایی مانند گیتی پسند و باشگاه فولاد ماهان سپاهان نیز حضور داشتند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول