اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج ورزشکاران استان زنجان:

بسیج ورزشکاران زنجان از سازمان‌های برتر کشور است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج ورزشکاران استان زنجان گفت: سازمان بسیج استان زنجان از زمان تاسیس همیشه جزو سه استان‌ برتر کشور بوده است.

بسیج ورزشکاران زنجان از سازمان‌های برتر کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، طیب امیری شامگاه شنبه در مراسم روز بسیج ورزشکاران اظهار داشت: هدف از تشکیل سازمان بسیج کمک به سازمان تربیت‌بدنی برای جا انداختن فرهنگ معنویت در بین ورزشکاران است.
وی با اشاره به جذب یک هزار و 151 بسیجی عادی در سازمان بسیج ورزشکاران افزود: این سازمان 232 بسیجی فعال را نیز جذب کرده است.
مسئول بسیج ورزشکاران استان زنجان تصریح کرد: سازمان بسیج ورزشکاران 125 شهید ورزشکار را شناسایی و اقدام به برپایی دو یادواره برای آنها کرده است.
وی با اشاره به اعزام‌ ورزشکاران به مناطق جنگی توسط سازمان بسیج ورزشکاران، از اعزام ورزشکاران به مرقد امام خمینی نیز خبر داد.
امیری از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج ورزش استان زنجان به برگزاری نشست‌های عقیدتی، سیاسی و فرهنگی اشاره و تصریح کرد: سازمان بسیج ورزشکاران برای اعضای خود اردوهای تربیتی نیز برگزار می‌کند.
وی برگزاری برنامه‌هایی با توجه به روزهای مندرج در تقویم از جمله اعیاد منتسب به حضرت علی (ع) خبر داد و افزود: چهار دوره مسابقه قرآن نیز در بین ورزشکاران بسیجی برگزار شده است.
مسئول بسیج ورزشکاران استان زنجان از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج ورزشکاران به حضور اعضای این سازمان در آسایشگاه‌ جانبازان در تهران و همچنین آسایشگاه سالمندان زنجان اشاره کرد.
وی اضافه کرد: شهدای ورزشکار استان زنجان شناسایی و توسط سازمان بسیج ورزشکاران از آنها و خانواده‌هایشان تجلیل می‌شود.
امیری اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی بسیج ورزشکاران را بدون همکاری سپاه انصارالمهدی استان غیر ممکن اعلام کرد.
این مراسم بر خلاف برنامه‌های این چنینی که اغلب خسته‌کننده و نامنظم برگزار می‌شود منظم و از همه مهم‌تر به موقع برگزار شد و برنامه‌های جانبی خوبی هم برای آن در نظر گرفته شده بود از جمله سخنرانی حجت‌الاسلام علی طهماسبی امام جمعه خدابنده، که تسلط خوبی به امر ورزش دارد لحظات خوبی را در سالن برای حاضران به وجود آورد.
وی طی سخنانی در این مراسم به مرور جنگ خندق پرداخت و ورزشکاران را به علت غلبه بر برخی عادات فطری، انسان‌هایی معرفی کرد که راحت‌تر از دیگران موفق به کنترل هوای نفس می‌شوند.
در پایان این مراسم از مادر شهیدان طاهر و ناصر اجاقلو و همچنین مادر شهید فریدون اخلاق‌پسند کاپیتان تیم پرسپولیس زنجان تقدیر شد.
دیگر ورزشکاری که در این مراسم از او تقدیر شده حسین مقدم فاتح سه قله بالای 7 هزار متری طی چند ماه در سال جاری بود که فرزند شهید عمران مقدم است.
حبیب‌الله حیدری‌مهر فوتبالیست معلول عضو تیم ملی هفت نفره ایران و فرزند جانباز باقر حیدری‌مهر دیگر ورزشکاری بود که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول