اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان:

حضور بسیج در ورزش پر رنگ‌تر باشد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: با توجه به گستردگی فعالیت‌های فرهنگی بسیج، نقش این سازمان در ورزش می‌تواند پر رنگ‌تر از زمان حال باشد.

حضور بسیج در ورزش پر رنگ‌تر باشد
علی اکبر ابرقویی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در نشستی که بین هیئت‌های ورزشی استان اصفهان و هیئت ورزشی بسیج سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان بر پا شد نظر خود را مبنی بر شرایط فعلی که کشور با آن روبرو است و همچنین موضوع مهم تهاجم فرهنگی که جوانان این سرزمین را مورد هدف جدی خود قرار داده را بیان کردم.
وی با بیان اینکه در شرایط حال حاضر کشور تشکیلات سپاه و بسیج می‌تواند در اعتلای زمینه‌های فرهنگی و ورزشی از جمله فوتبال بسیار موثر باشند، تاکید کرد: در حوزه بسیج استان برنامه‌های فرهنگی بسیاری را با کیفیت خوب می‌توان به سرانجام رساند.
رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان ادامه داد: سازمان بسیج به دلیل دارا بودن گستردگی عملیاتی و وجود ظرفیت‌های بالای انسانی و همچنین داشتن نگاه خوب فرهنگی، می‌تواند تحول قابل قبولی را در جامعه ورزشی استان به وجود آورد.
وی در مورد برقراری همکاری بین هیئت ورزشی بسیج سپاه صاحب‌الزمان (عج) و هیئت فوتبال استان اصفهان افزود: در صورتی که برنامه‌های کامل فرهنگی و ورزشی، ایده‌ای کاربردی، خوب و در عین حال جدید به وجود آید، هیچ‌گونه مشکلی برای همکاری‌های متقابل این دو سازمان وجود ندارد.
ابرقویی‌نژاد در مورد جایگزین شدن وزارت ورزش به جای سازمان تربیت بدنی و تفاوت بین این‌ دو گفت: تنها موردی که در اینجا حائز اهمیت است توانمندی بر اساس مدیریت صحیح است و عوض شدن اسم زیاد اهمیت ندارد.
وی در مورد سند راهبردی اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان و قرار گرفتن این استان به عنوان پایتخت ورزشی ایران در سال 1394 اظهار داشت: هیئت فوتبال استان اصفهان بر اساس طرحی به نام آسیا ویژن که یک طرح 10 ساله است و در حال حاضر هیئت فوتبال این استان سال پنجم خود را پشت سر می‌گذارد، در عمل پایتخت فوتبال کشور را از آن خود کرده ولی در عین حال سند راهبردی اداره کل تربیت بدنی استان اصفهان نیز اعضای این هیئت را در رسیدن به اهداف والای خود به زیباترین شکل خود رهنمون می‌کند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول