اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران:

فعالیت بسیج ورزشکاران مازندران در حال افزایش است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران گفت: تاکنون فقط دو کانون بسیج ورزشکاران در مازندران مشغول فعالیت بودند، ولی با افتتاح این کانون در محمودآباد، 11 کانون شروع به فعالیت کردند.

فعالیت بسیج ورزشکاران مازندران در حال افزایش است

به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، با حضور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران و مسئولان شهری، کانون بسیج ورزشکاران محمودآباد به عنوان یازدهمین کانون مازندران افتتاح شد.

کانون بسیج ورزشکاران این شهر صبح امروز با حضور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران، رئیس اداره ورزش و جوانان، فرمانده سپاه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمودآباد و روسای هیئت‌های ورزشی این شهر به بهره‌برداری رسمی رسید.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران در آیین افتتاح این کانون یکی از برنامه‌های عمده بسیج ساماندهی و جذب نیروهای بسیجی در اقشار مختلف همچون ادارات، دانش‌آموزی، دانشجویی و ورزشکاران است.

محمدعلی فلاح تصریح کرد: از سال 82 بسیج ورزشکاران در مازندران راه‌اندازی شد که نیت اصلی آن ساماندهی ورزشکاران رشته‌های مختلف در جایگاهی خاص بود.

فلاح ادامه داد: نخبه‌گرایی و پهلوان‌پروری در کنار ورزش قهرمانی دغدغه مسئولان فرهنگی در بعد ورزش بوده و از آنجایی که برخی از ورزشکاران به خاطر ضعف فرهنگی به بیراهه رفته بودند، سازمان بسیج ورزشکاران تشکیل شد.

وی با اشاره به جذب ورزشکاران از سن هفت سالگی در کانون ورزشکاران شهرستان‌ها ابراز داشت: قصد داریم از پایه مسائل فرهنگی را نهادینه کنیم و از این رو در کنار وزارت ورزش و جوانان کار فرهنگی و منش پهلوانی ورزشکاران را مدنظر قرار می‌دهیم.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران خاطرنشان کرد: در این سازمان سعی خواهیم کرد مربیان ورزشی را از طریق آموزش‌های لازم آماده کنیم تا بتوانند ورزشکاران زیر نظر خود را با بعد پهلوانی آشنا کنند.

فلاح با بیان اینکه به دلیل برخی مشکلات اداری تا سال 89 عملا کانونی در شهرستان‌ها وجود نداشت و به صورت متمرکز در استان کار انجام می‌شد، اضافه کرد: دغدغه خاطر فرماندهی سپاه کربلای مازندران ما را بر آن داشت تا کانون‌های بسیج ورزشکاران را در شهرستان‌ها فعال کنیم.

وی تصریح کرد: تا چند ماه گذشته فقط دو کانون در شهرستان‌های ساری و آمل مشغول فعالیت بوده‌اند، ولی امروز با افتتاح این کانون در محمودآباد، 11 کانون در طی چهار ماه اخیر شروع به فعالیت کردند.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران با تقدیر از عامل و همکاری مناسب رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد، اذعان داشت: از زمان فعالیت چهار ماهه بنده در تصدی ریاست سازمان، مدیر کل ورزش و جوانان مازندران و مدیران شهرستانی این اداره کل همکاری و تعامل خوبی با این سازمان داشته‌اند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول