اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان اصفهان خبر داد:

پذیرش تیم‌های بسیجی در رشته‌های انفرادی ورزشی

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پذیرش تیم‌های بسیجی در رشته‌های انفرادی ورزشی و همچنین شرکت در رقابت‌های داخلی، مسابقات شهرستانی و رقابت‌های استانی از برنامه‌های مدنظر برای بسیجیان است.

پذیرش تیم‌های بسیجی در رشته‌های انفرادی ورزشی
علی قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در نخستین جلسه مشترک مسئولان هیئت‌های 21گانه ورزشی و هیئت بسیج سپاه صاحب‌الزمان، مصوباتی برای همکاری‌های بیشتر ورزشی تدوین شده است.
وی گفت: از پیشنهادات و مصوبات نشست مشترک بسیج و هیئت‌های ورزشی استان اصفهان می‌توان به پذیرش تیم‌های بسیجی در رشته‌های انفرادی ورزشی و همچنین شرکت در رقابت‌های داخلی، مسابقات شهرستانی و رقابت‌های استانی همراه با درصدی تخفیف ویژه اشاره کرد.
مسئول تربیت‌بدنی سپاه صاحب الزمان اصفهان با بیان اینکه در اختیار قرار دادن اماکن ورزشی موجود و مربوط به هیئت‌های ورزشی استان برای برگزاری برنامه‌های متمرکز ورزشی بسیجیان، مانند انجام رقابت‌های ورزشی جزو پیشنهاد‌های در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: اطلاع‌رسانی به هیئت‌های ورزشی تابع شهرستان‌ها و استفاده از تجربیات و دانش نیرو‌های بسیج با عناوینی مانند مربی، داور و رئیس کمیته ورزشی از دیگر مصوبات مد نظر است.
وی ادامه داد: همچنین سهمیه‌ای برای شرکت کردن بسیجیان واجد شرایط برای حضور در دوره‌های مربیگری و داوری ورزشی که ارتقای آموزشی و ورزشی فعالان بسیجی را به همراه دارد جزو پیشنهاد‌های نخستین جلسه مشترک هیئت‌های ورزشی و هیئت بسیج صاحب الزمان است.
قاسمی اضافه کرد: اعلام اسامی مربیان فعال بسیجی به هیئت‌های ورزش استات اصفهان برای برخورداری از تخفیف هزینه‌های ورزشی نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.
وی از دیگر پیشنهاد‌های مطرح شده در نخستین نشست مشترک هیئت‌های ورزشی 21گانه استان اصفهان و مرتبط با هیئت بسیج سپاه صاحب الزمان را برگزاری جلسات، همایش‌ها و فراخوانی مشترک در سطح استان و همچنین فعال کردن کمیته‌های پژوهشی به وسیله بسیج برای مطالعات دقیق علمی پیرامون ورزش‌های همگانی و قهرمانی اعلام کرد و ادامه داد: پشتیبانی و حمایت حقوقی از فعالیت‌های ورزشی بسیجیان نیز در رشته‌های موتورسواری، ورزش‌های رزمی و دوچرخه‌سواری نیز در این نشست مطرح شده است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول