اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی؛

فعالان بسیج ورزشکاران شاهرود تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در مراسمی از فعالیت‌های کانون بسیج ورزشکاران شاهرود تجلیل شد.

فعالان بسیج ورزشکاران شاهرود تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز در این مراسم که با حضور مسئولان هیئت‌های ورزشی و اداره تربیت بدنی شهرستان شاهرود در این اداره برگزار شد، از فعالیت‌های کانون بسیج ورزشکاران در برگزاری برنامه‌های هفته تربیت بدنی، ماه مبارک رمضان و پشتیبانی از هیئت‌های ورزشی شهرستان و برگزاری یادواره شهدا ورزشکار تقدیر شد.
در این مراسم که به همت اداره تربیت بدنی شهرستان شاهرود برگزار شد، سیدجواد بیطرف سرپرست اداره تربیت بدنی شاهرود در سخنانی با اشاره به نقش بسیج در پیشبرد اهداف نظام اسلامی گفت: با توجه به گستردگی بسیج در اقشار مختلف و تشکیل بسیج ورزشکاران این امر سبب استفاده بیشتر از ظرفیت بسیج در ورزش کشور و شهرستان و تعامل بسیار خوب این قشر با ورزش شده است.
وی افزود: ما امروز برکات بسیج را در فعالیت‌های موثر و موفق بسیج ورزشکاران شاهرود که همکاری بسیار نزدیکی با اداره تربیت بدنی و هیئت‌های ورزشی دارد مشاهده می‌کنیم و در آینده این ارتباط‏ها بیشتر و بهتر شود.
در این مراسم، از حسین ناظمی مسئول کانون بسیج ورزشکاران شاهرود با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد. 
بسیج ورزشکاران شاهرود در تمام هیئت‏های ورزشی شهرستان پایگاه بسیج ایجاد و برای ورزشکاران بسیجی شهرستان برنامه‌های مختلف فرهنگی سیاسی اجتماعی را طرح‌ریزی و اجرا کرده و پشتیبانی‌های مختلف ورزشی را از آنان انجام می‌دهد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول