اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار کردستان تاکید کرد:

بسیج نیروها و امکانات برای اعتلای ورزش کردستان

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: تمامی هم و غم مسئولان استان در راستای خدمت‌رسانی به جامعه ورزشی و اعتلای این بخش در استان است چون اقدامات قابل توجهی در این زمینه انجام نشده است.

بسیج نیروها و امکانات برای اعتلای ورزش کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی شنبه‌شب در دیدار با جمعی از نمایندگان هیئت‌های فوتبال استان کردستان در سنندج اظهار داشت: باید با بسیج تمامی نیروها در راستای استفاده و بهره‌برداری از امکانات استان برای تقویت بخش ورزش کردستان تلاش کرد.
به گفته استاندار کردستان، تمامی امکانات و فضاهای ورزشی ادارات باید در اختیار ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی قرار گیرد تا بلکه تحولی اساسی در زمینه بخش‌های مختلف ورزش استان صورت گیرد.
شهبازی عنوان کرد: اگرچه محدودیت‌هایی در زمینه‌های مختلف در استان کردستان وجود دارد اما با این وجود بازهم ورزش استان نسبت به استان‌های دیگر در رده‌های برتر کشوری قرار دارد.
وی با بیان اینکه تشکیل شورای ورزش کمک بیشتری به ارتقای جایگاه ورزش در کردستان خواهد کرد، افزود: انتظار ما بسیج تمامی امکانات برای خدمت بیشتر به جامعه ورزشی استان است و این مهم با تلاش مسئولان مربوطه محقق می‌شود.
استاندار کردستان از بخش خصوصی خواست تا به جای تبلیغات در روزنامه‌ها، هیئت‌های ورزشی استان دارای تیم در لیگ‌های مختلف برتر کشور را حمایت کنند که این مهم هم زمینه‌ای برای رشد ورزش و هم تبلیغی وسیع برای آنان خواهد بود.
نمایندگان فوتبال استان نیز در این جلسه خواستار تقویت تیم فوتبال بانوان از لحاظ مالی و درخواست امتیاز یک تیم لیگ برتری برای استان شدند.
ایجاد برنامه‌های رقابتی در ورزش، راه‌اندازی لیک فوتسال استان، ارتقای سطح آموزش‌های عمومی و پایه در فوتبال و جذب اسپانسر برای تیم‌های ورزشی به ویژه تیم‌های فوتبال از دیگر خواسته‌های نمایندگان فوتبال استان از استاندار در این جلسه بود.
انتهایی پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول