اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مخابرات نوشهر و چالوس:

پوشش مخابرانی نوشهر و چالوس تکمیل شد

خبرگزاری فارس: مدیر مخابرات شهرستان‌های نوشهر و چالوس گفت: با افزایش سیستم BTS در منطقه و وارد کردن 13 سایت در مدار و استفاده از سایت سیار در ایام تعطیلات دیگر مشکلی بابت پوشش مخابراتی وجود ندارد.

پوشش مخابرانی نوشهر و چالوس تکمیل شد

حکمت شریفی گیل کلایی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: سرقت از درب حوضچه‌های مخابراتی در نوشهر و چالوس به یکی از مشکلات اساسی تبدیل شده است و هر لحظه امکان اتفاق ناگوار برای رهگذران و یا خودروهای در مسیر حوضچه‌هایی که درب آنها به سرقت رفته است وجود دارد.

وی اظهار داشت: همچنین سرقت کابل‌های هوایی از جنس مس نیز مشکلات خاص خود را به وجود می‌آورد به‌طوری که در برخی اوقات منجر به قطع ارتباط مشترکان تلفن شده و اگر خانواده‌ای در همان زمان در منزل خود بیمار داشته باشد و نیازمند ارتباط تلفنی باشد آنها را دچار مشکل می‌کند.

شریفی بیان داشت: از مسئولان شهرستان در خواست می‌شود نسبت به رفع این مشکلات ما را یاری کنند تا دیگر شاهد پدیده سرقت از کابل‌ها و درب حوضچه‌ها در منطقه نباشیم.

وی در ادامه به فعالیت‌های مخابرات نوشهر و چالوس اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 136 هزار مشترک تلفن ثابت و حدود 140 هزار مشترک تلفن همراه در سطح نوشهر و چالوس و حومه فعال هستند.

شریفی ادامه داد: همچنین در بخش سوئیچ موبایل 600  هزار مشترک زیر پوشش قرار داشتند که بعد از فعالیت‌های انجام شده در یک سال اخیر اکنون حدود یک میلیون مشترک در پوشش خدمات مخابراتی قرار گرفتند.

مدیر مخابرات شهرستان‌های نوشهر و چالوس بیان داشت: با افزایش سیستم BTS در منطقه و وارد کردن 13 سایت در مدار و استفاده از سایت سیار در ایام تعطیلات که مسافران و گردشگران بر حجم جمعیت این منطقه می‌افزایند دیگر مشکلی بابت پوشش مخابراتی وجود ندارد.

وی افزود: همچنین با همکاری مدیر منطقه گردشگری نمک آبرود چالوس یک سایت در آنجا نصب و در حال سرویس‌دهی به مردم و گردشگران است.

شریفی تصریح کرد: در بستر دیتای پرسرعت مخابرات شهرستان‌های نوشهر و چالوس در مازندران یکی از شهرهایی هستند که بیشترین مشترکان اینترنت پرسرعت را دارا هستند.

وی خاطرنشان کرد: حدود 10هزار مشترک اینترنت پرسرعت در چالوس و نوشهر داریم که با توسعه و زیرساخت‌های انجام‌گرفته اکنون می‌توان به تعداد مشترکان بیشتری اینترنت پرسرعت سرویس‌دهی کرد و در صورتی که همشهریان نوشهر و چالوس نیاز به اینترنت پرسرعت باشند می‌توانند به مخابرات این شهرستان مراجعه کنند.

مدیر مخابرات نوشهر و چالوس از شهروندان خواست تا صورت‌ حساب‌های خطوط تلفن خود را از طرق سامانه 1818 و به موقع پرداخت و این اداره را در خدمات‌رسانی بهتر به مشترکان یاری کنند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول