اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

عشایر سهم بسزایی در تولید ملی دارند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: عشایر به حق در تولید ملی نقش‌آفرین هستند و علاوه بر برطرف کردن احتیاجات خویش در تولید برای جامعه سهم بسیار خوبی را بر عهده دارند.

عشایر سهم بسزایی در تولید ملی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعد از ظهر امروز در دیدار با خانواده معظم شهدای عشایر در بازفت اظهار داشت: شهدا در دامان پاک خانواده‌هایی تربیت یافته‌اند که با روحیه ایثار و فداکاری از بدو تولد آشنا و در روز کارزار به منصه ظهور گذاشته‌اند.

وی به نقش عشایر در دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: عشایر قهرمان در قبل از انقلاب مبارزات فراوانی را با پادشاهان ظلم و جور داشته‌اند و در دوران انقلاب با حماسه آفرینی خود همیشه یار و یاور انقلاب بوده‌اند.

سرافراز افزود: عشایر قهرمان در وفاداری خود به اسلام و انقلاب ثابت قدم بوده و هستند و در این راستا شهدا و ایثارگرانی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری به نامگذاری سال‌جاری از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: عشایر به حق در تولید ملی نقش‌آفرین هستند و علاوه بر برطرف کردن احتیاجات خویش در تولید برای جامعه سهم بسیار خوبی را بر عهده دارند.

وی شهدا را ایثارگرانی دانست که برای حفظ و حراست از اسلام از جان و مال خویش گذشتند و گفت: باید با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان و الگو قرار دادن سیره آنان، در حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی ایران گام‌های مؤثر برداریم.

سرافراز بیان کرد: فداکاری شهدای عزیز و ایثارگران آن‌ها سبب نفوذ انقلاب اسلامی در سراسر جهان شده و خیزش‌های اسلامی در کشورهای دیگر نتیجه همین جانفشانی‌ها است.

وی احترام و اکرام خانواده‌های شهدا را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: زنده نگه‌داشتن نام و یاد این عزیزان زنده نگه‌داشتن همه خوبی‌ها و ارج گذاشتن به همه انسان‌هایی است که به خاطر حفظ اسلام و انقلاب و وطن اسلامی ایران از جان خود گذشتند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول