اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

فرماندار جدید سیریک معرفی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار جدید سیریک طی مراسمی با حضور مسئولان و مقامات محلی معرفی شد.

فرماندار جدید سیریک معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک،‌ مدیر‌کل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بندر سیریک گفت: برای توسعه و عمران روستاهای شهرستان مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به 36 روستای دارای دهیاری شهرستان برای به‌سازی و روشنایی معابر، احداث بوستان روستایی، ساختمان دهیاری‌ها، پسماند روستایی و خرید چهار دستگاه تراکتور و کامیون واگذار می‌شود.

خلیل منتقمی‌فر افزود: شهرستان سیریک یکی از شهرستان‌های تازه تاسیس و بالقوه استان است که با فعال‌سازی اسکله‌های صیادی و تجاری بندر کوهستک و شهر بندر سیریک و ایجاد کارخانجات و صنایع تبدیل زودبازده تولیدی علاوه بر اشتغال‌زایی پایدار امکان صادرات کالاهای غیر نفتی به کشورهای حاشیه خلیج فارس برای حمایت از کالاها و سرمایه داخلی فراهم خواهد شد.

وی یکی از عوامل مهم در حفظ کیان دولت‌ها و‌ تداوم پیوند صمیمانه بین مردم و حکومت‌ها را قدردانی از خدمات مردم دانست و بهترین شیوه قدردانی از مردم را خدمت به آنها و ارج نهادن به خدماتی برشمرد که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه‌ حضرت امام(ره) مردم را به خدمت صادقانه برای نظام اسلامی و دولت‌مردان را به خدمت هر چه بیشتر به توده‌های مردم‌ فرا می‌خواندند، اضافه کرد: در انجام هر کاری داشتن انگیزه نیکو بسیار مهم است و انگیزه اصلی انسان‌های مؤمن در تصدی هر پستی و مقامی انجام کار برای جلب رضای خداوند است.

فرماندار جدید شهرستان سیریک نیز گفت: در جامعه اسلامی، گر چه همه اقشار باید به حقوق خود برسند و نظام باید در راستای برآوردن نیازهای همه مردم تلاش کند اما به لحاظ آسیب‌پذیری طبقات محروم توجه به آنها در اولویت است.

وی اضافه کرد: حضرت امام خمینی(ره) ضمن تأکید بر این امر هشدار می‌دادند مبادا انگیزه مسئولان به جای حمایت از مستمندان در نظر گرفتن منافع طبقات مرفه و ثروتمند جامعه باشد که چنین کاری در جامعه اسلامی با تعالیم اسلامی هم‌خوانی ندارد.

محمد اسفندیاری تصریح کرد: هنگامی بستر مناسب برای خدمت‌رسانی به صورت کامل در یک جامعه فراهم می‌آید که مردم و دولت با یکدیگر همکاری کامل داشته باشند و از اهداف و سیاست‌های هم‌دیگر پشتیبانی به عمل آورند.

وی خاطرنشان کرد: هر اندازه کارگزاران جامعه، از ایمان و تقوای بیشتری برخوردار باشند، انگیزه آنها برای خدمت به مردم فزونی می‌یابد و بیشتر در راستای تأمین نیازها و حل مشکلات آنها می‌کوشند.

در ادامه این مراسم از خدمات احمد شبانی فرماندار سابق این شهرستان تقدیر و محمد اسفندیاری به عنوان فرماندار جدید شهرستان بندر سیریک معرفی شد.

یادآور می‌شود، محمد اسفندیاری قبل از این به عنوان معاون مدیر‌کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان فعالیت داشت.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول