اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس:

گنبدکاووس قابلیت تبدیل شدن به فرمانداری ویژه را دارد

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان گنبدکاووس بستر مناسب و قابلیت تبدیل شدن به فرمانداری ویژه را دارد که اگر این موضوع به تصویب برسد هدیه خوبی برای مردم این شهرستان خواهد بود.

گنبدکاووس قابلیت تبدیل شدن به فرمانداری ویژه را دارد

سلیمان عباسی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: استان گلستان استان کاملا محرومی است و با توجه به مطالعات آماری که در توزیع منابع در کشور صورت گرفته به استان گلستان توجه کمتری شده است.

وی با بیان اینکه فضای اشتغالزایی در گلستان مطلوب نیست خاطر نشان کرد: در تقسیمات کشوری بخش کشاورزی استان گلستان با وجودی که به عنوان قطب کشاورزی محسوب می‎شود، اما در توزیع منابع کشاورزی در کشور محروم واقع شده است.

نماینده منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به صنعت استان، تولید ثروت در این منطقه مدنظر نمایندگان قرار خواهد گرفت و در این راستا کارهای مطالعاتی خوبی انجام شده که می‎تواند دفاع از حق و حقوق مردم استان را در سطح ملی به خوبی رقم بزند.

عباسی یادآور شد: باید فضای خوبی برای استان گلستان در این دوره چهار ساله نمایندگی داشته باشیم که سبب خوشنودی مقام معظم رهبری و مردم خوب استان گلستان باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1391 توسط مقام معظم رهبری متذکر شد: باید در مسیر تولید حرکت کنیم، اما نباید تنها منتظر تولید در بخش اقتصادی باشیم بلکه در عرصه اندیشه نیز باید تولید داشت.

نماینده منتخب مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: مهم‌ترین مصداق جهاد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است که یقیناً برای سال جدید برنامه‎ها و طرح‎های متنوعی از سوی مدیران اتخاذ شود تا استفاده از تولید ملی به یک فرهنگ تبدیل شود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول