اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید فرمانداری شهربابک معرفی شد

خبرگزاری فارس: هادی احمدی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهربابک معرفی شد.

سرپرست جدید فرمانداری شهربابک معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، عصر امروز و با حضور مسئولان هادی احمدی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهربابک معرفی شد.

حجت‌الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهربابک در آیین معرفی سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: امام خمینی (ره) یک حرکت مهم و اساسی را آغاز کرد که این انقلاب امروزه دنیا را تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

وی همچنین رحلت امام را یک مصیبت سنگین دانست و افزود: این مصیبت سنگین و جبران‌ناپذیر بود که با انتخاب شایسته حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان جانشین حضرت امام خمینی (ره) و رهبری جامعه اسلامی این بار مصیبت را کمتر کرد.

منتظری بیان کرد: رهبری آیت‌الله خامنه‌ای در این 23 سال یک رهبری بی‌نظیر بوده و است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم سرپرست جدید فرمانداری با ایجاد یک هم‌دلی و هم‌فکری و تعامل سازنده میان ادارات بتواند شهربابک را به اوج قله‌های افتخار برساند.

حسین فتاحی نماینده مردم شهربابک در مجلس نیز گفت: وقتی که امام خمینی (ره) رحلت کرد، دنیای استکبار به این فکر بود که با رفتن امام انقلاب هم خواهد رفت، اما ما شاهد این بودیم که توسط خبرگان رهبری یک شخصیت برجسته به عنوان جانشین امام انتخاب شد و اوضاع کشور بهتر از قبل نیز شد.

وی خاطرنشان کرد: توطئه‌هایی که بعد از رحلت امام برنامه‌ریزی شد، بسیار سخت‌تر از توطئه‌های زمان امام بود که می‌توان به جنگ تحمیلی اشاره کرد.

فتاحی عنوان کرد: پیشرفت‌هایی که بعد از انقلاب در ایران به وجود آمده دنیا را شگفت‌زده کرده است.

وی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را در دنیا بی‌نظیر دانست و افزود: اگر دشمن در تمام زمینه‌ها توطئه‌ کند، ایشان به تنهایی همه توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول