اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نجبایی معاون فرماندار دماوند شد

خبرگزاری فارس: "سیدسهیل نجبایی" عصر امروز در مراسمی به عنوان معاون جدید امور عمرانی فرماندار شهرستان دماوند معرفی شد.

نجبایی معاون فرماندار دماوند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، با حضور فرماندار شهرستان دماوند، مسئولان ادارات و نهادهای مختلف این شهرستان، مراسم تودیع "فرزاد شلیله" معاون قبلی امور عمرانی فرماندار شهرستان دماوند و "سید سهیل نجبایی" معاون جدید وی برگزار شد.

فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم با تبریک میلاد با سعادت امام علی (ع) و تسلیت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به اهمیت نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام گفت: حرکت و نهضت امام نقطه عطفی در تاریخ بود.

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد بیان کرد: امام خمینی (ره) توانست با الهام از تعالیم نورانی اسلام تحولی بس بزرگ در تاریخ ایجاد کند و انسان‏هایی را که قرون متمادی زیر یوغ استعمار بودند، از چنگال مستکبران عالم رها سازد.

وی افزود: در مقطع حاضر، در طول تاریخ بشریت تا ظهور اسلام که عرصه جدیدی پیش روی انسان‏ها قرار داد، در طول 1400 سال بعد از ظهور اسلام، نهضتی که اینگونه در بشریت تحول ایجاد کند، وجود نداشت.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: فردای پیروزی انقلاب اسلامی، مستکبران جهان دچار لرزش سهمگینی شدند و کاخ‏های ساخته شده از ظلم و فساد را ویرانه یافتند.

قاسمی‏فرزاد خاطرنشان کرد: امروز پس از 23 سال که از عروج ملکوتی امام خمینی (ره) می‏گذرد، شاهد آن هستیم که پرچم مقدس انقلاب اسلامی در دستان فرزند صالح و خلف امام، مرجعی عالی‏قدر و رهبری فرزانه قرار دارد.

وی تصریح کرد: این فرد شاخص با تأسی از امام خمینی (ره) با همان شادابی و طراوت ابتدای انقلاب، سکان نظام مقدس جمهوری اسلامی را بدون کوچک‏ترین انحرافی از آرمان‏ها به پیش می‏برد.

فرماندار شهرستان دماوند در ادامه از زحمات و تلاش‏های فرزاد شلیله در سمت معاونت امور عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند تقدیر کرد و ضمن معرفی دکتر سید سهیل نجبایی، برای وی موفقیت در مسئولیت جدید را از خداوند متعال خواستار شد.

قاسمی‏فرزاد همچنین از ادارات و نهادهای شهرستان دماوند خواست تا با همکاری و هماهنگی بیش از پیش سعی کنند که عرصه‏های عمرانی شهرستان را به جایگاه بهتری ارتقا دهند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول