اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف کوهبنان خبر داد

اجرای طرح نشاط معنوی در کوهبنان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان گفت: به همت اداره اوقاف و امور خیریه کوهبنان طرح نشاط معنوی ویژه اوقات فراغت تابستانی در شهرستان کوهبنان اجرا می‌شود.

اجرای طرح نشاط معنوی در کوهبنان

رضا مطیع‌دولت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان از اجرای طرح اوقات فراغت تابستانی و برگزاری مسابقات قرآن ویژه طرح اوقات فراغت خبر داد و اظهار داشت: به همت اداره اوقاف و امور خیریه کوهبنان طرح نشاط معنوی ویژه اوقات فراغت تابستانی در شهرستان کوهبنان اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح شامل برنامه‌های روخوانی، مفاهیم و حفظ قرآن کریم، برنامه‌های ورزشی، تفریحی و اردوهای زیارتی در جوار بقاع متبرکه شهرستان کوهبنان امامزادگان بی‌بی عصمت (س)، بی‌بی خاتون (س) دهستان جور، سلیمان‌ شاه (ع) و زیدبن علی (ع) دهستان خرمدشت اجرا می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان گفت: خواهران و برادران سن هشت تا 18 سال، مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و دانشجویان و سایر افراد این گروه سنی می‌توانند در این برنامه‌ها شرکت کنند.

مطیع‌دولت زمان ثبت‌نام در این طرح معنوی را از 16 خرداد ماه تا سوم تیر ماه در محل اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کوهبنان و دفاتر هیئت امنای بقاع متبرکه اعلام کرد و بیان داشت: آغاز کلاس‌های این دوره 10 تیر ماه است.

وی همچنین از اعزام خادمان و مدیران داخلی بقاع متبرکه شهرستان کوهبنان برای دوره آموزشی به مشهد مقدس خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر پنج خادم به صورت تمام وقت در امامزادگان بی‌بی عصمت، سلیمان‌شاه، بی‌بی خاتون و زیدبن علی مشغول خدمت هستند که به اتفاق مدیران داخلی این امامزادگان به این سفر معنوی اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول