اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کلاته‌‏رودبار:

مقابله با جنگ ‌نرم نیازمند برخوردی آگاهانه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کلاته‏رودبار گفت: باید آگاهانه در مقابله با جنگ نرم عمل کنیم تا خود گرفتار فتنه نشویم.

مقابله با جنگ ‌نرم نیازمند برخوردی آگاهانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام اسماعیل بینائیان ظهر امروز در یادواره شهدای شهر کلاته‏رودبار دامغان که با حضور بیش از یک هزار و 500 نفر برگزار شد، گوشه‏ای از فداکاری‏های جوانان این مرز و بوم را در هشت سال دفاع مقدس برشمرد.

امام جمعه کلاته‏رودبار با اشاره ایثار و از جان‏ گذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: آنچه ملت ایران را مقابل تهاجم گسترده نظامی عراق و حامیان جهانی‏اش به پیروزی رساند، عشق به اسلام و تبعیت از ولی‏فقیه بود.

بینائیان با بیان اینکه شهیدان با شهادت خود سربلندی و افتخار را به ارمغان آوردند، افزود: ایران اسلامی مدیون مجاهدت شهدا و صبوری خانواده‏های معظم آنان است.

وی بیان داشت:‌ قبل از اینکه راه شهدا را ادامه دهیم و نام آن بزرگواران را زنده نگه داریم، باید به مادران و همسران شهدا احترام بگذاریم، زیرا بانویی که همسر یا فرزندان خود را در راه اسلام هدیه کرده، مجاهدتی بسیار عظیم را انجام داده است.

بینائیان تصریح کرد: اینکه مادران، همسران و خواهران شهدا پس از شهادت عزیزانشان از خود ضعفی نشان ندادند، باعث افزایش روحیه رزمندگان می‏شد و این اقدامی بزرگ در پشت جبهه بود.

امام جمعه کلاته‏رودبار در ادامه گفت: باید آگاهانه در مقابله با جنگ نرم عمل کنیم تا گرفتار فتنه نشویم.

یکی از فرماندهان بسیجی نیز اظهار داشت: شهدا حافظ و پاسدار نظام انقلاب اسلامی بودند و پدران شهیدان روحیه‏بخش این نظام هستند.

یزدان خراسانی، پیرامون فضایل مولای متقیان علی(ع) مطالبی را بیان کرد و افزود: امام علی(ع) شب‏ها در محراب عبادت می‏گریست تا آنجا که پیامبر در وصف ایشان فرمود، او شیفته بی‏قرار خداوند است.

وی تصریح کرد: شهدا پیرو امام علی(ع) و ولایت بودند و اگر جان خود را برای حفظ اسلام فدا نمی‏کردند، امروز فساد جهان را می‏گرفت.

خراسانی تأکید کرد: ما وظیفه داریم تا در تداوم راه شهدا و امام راحل با تبعیت از مقام ولایت‌فقیه کوشا باشیم.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول