اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای طرح اکرام ایتام صورت گرفت

جمع‌آوری بیش از 13 میلیارد ریال کمک به ایتام زنجانی

خبرگزاری فارس: معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: سال گذشته در راستای اجرای طرح اکرام ایتام بیش از 13 میلیارد ریال کمک برای ایتام زنجانی جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری بیش از 13 میلیارد ریال کمک به ایتام زنجانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان، رضا حسنلو امروز اظهار کرد: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های مشارکتی است که توسط کمیته امداد اجرا می‌شود.

وی با اشاره به آیه 220 سوره بقره در زمینه کمک به ایتام افزود: همه طرح‌هایی که توسط کمیته امداد اجرا می‌شود، برگرفته از سنت‌های حسنه اسلامی است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان نحوه اجرای طرح‌های مشارکتی را به این صورت عنوان کرد که یک حامی خیر یک یا چند یتیم را زیر پوشش گرفته و اقدام به واریز کمک‌های نقدی به حساب ایتام به صورت ماهانه می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به نحوه زیرپوشش گرفتن ایتام توسط حامیان افزود: خیرانی که تمایل به همکاری با کمیته امداد دارند، می‌توانند به دفاتر کمیته امداد و یا خانه انفاق، احسان و نیکوکاری واقع در مرکز شهر زنجان مراجعه و نسبت به زیر پوشش گرفتن ایتام اقدام کنند.

لازم به ذکر است، به گفته معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان سال گذشته بیش از 13 میلیارد ریال کمک از طریق اجرای طرح اکرام ایتام در استان زنجان جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول