اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه فجر

10 طرح برق‌رسانی در استان‌های خراسان افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان گفت: هم‌زمان با دهه فجر امسال،10 طرح برق‌رسانی در استان‌های خراسان افتتاح می‌شود.

10 طرح برق‌رسانی در استان‌های خراسان افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد حسن متولی‌زاده ظهر امروز در نشستی خبری به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر در محل شرکت برق منطقه‌ای خراسان اظهار داشت: این طر‌ح‌ها در حوزه پست‌ها و خطوط انتقال 132 کیلو ولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به میزان اعتبار این طرح‌ها افزود: برای اجرایی‌شدن این تعداد طرح‌ها اعتباری بالغ بر 430 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان تصریح کرد: هم‌چنین در این ایام عملیات اجرای پنج طرح بزرگ نیز با اعتباری بالغ بر 334 میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول سال گذشته بالغ بر 900 مگاوات برق به متقاضیان داده شده است، تصریح کرد: در حال حاضر زمینه‌های لازم برای تامین برق در سطح استان خراسان وجود دارد.

متولی‌زاده با اشاره به ظرفیت بالای استان خراسان‌رضوی در زمینه تامین برق پایدار خاطرنشان کرد: در همین راستا طرح‌های زیادی در سال در این زمینه مورد بهر‌ه‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به لیست طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال اظهار داشت: به همین منظور خط و پست 132 کیلوولت راشد در تربت‌حیدریه، خیام در نیشابور، پست 132 کیلوولت کلات و پاژ در مشهد از جمله این طرح‌ها است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خراسان افزود: هم‌چنین در این زمینه پست 132 کیلوولت خواف و درگز توسعه یافته و خط 132 کیلوولت زاویندرگز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اجرای پروژه فیبر نوری در مسیرهای شادمهر، نیشابور، توس، شیروان، اسفراین، سربداران و میامی در استان‌های خراسان رضوی و شمالی متذکر شد: این طرح با هدف ارتباط مخابراتی پست‌های 400 کیلوولت با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

متولی‌زاده خاطرنشان کرد: در این ایام پست 132 کیلوولت فاروج در استان خراسان‌شمالی نیز با اعتباری بیش از 52 میلیارد ریال با هدف تامین برق مطمئن برای این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی به طرح‌های آماده کلنگ‌زنی در این استان‌ها اشاره کرد و بیان داشت: در همین راستا پست‌های 132 کیلوولت سجاد و شهدا در مشهد، مسکن مهر گلبهار، ابن حسام در بیرجند و سربیشه - درح در شهرستان سربیشه از جمله این طرح‌ها است.   

انتهای پیام/م20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول