اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق چهارمحال و بختیاری خبر داد

حرکت انقلابی برای برق‌رسانی به مناطق محروم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری برق رسانی به نقاط دور و نزدیک در این استان را سرلوحه اقدام‌های این شرکت اعلام کرد.

حرکت انقلابی برای برق‌رسانی به مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رحمت‌الله حمامیان پیش ازظهر امروز در برگزاری دوره آموزشی برای کشاورزان در این شهرستان، اظهار داشت: برگزاری دوره آموزشی برای کشاورزان در ادارات جهادکشاورزی شهرستان‌ها و مددکاران جهادکشاورزی این استان، تهیه و توزیع لوح‌های فشرده آموزش به‌صورت تصویری و شناسایی مشترکان پرمصرف برق که تجاوز از قدرت دارند در بهینه‌سازی مصرف برق در این استان نقش بسزایی دارد.

وی ادامه داد: برگزاری سمینارهایی در زمینه مدیریت مصرف در حوزه‌های کشاورزی، خانگی و اداری برای مدیران ستادی و شهرستان‌های آن سازمان و ارسال اطلاعاتی در زمینه مدیریت مصرف در حوزه برق برای چاپ در ماهنامه جهاد کشاورزی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای مشارکت مشترکان کشاورزی در بهینه سازی مصرف برق به‎شمار می‎رود.

حمامیان با بیان اینکه این شرکت 266 هزار مشترک برق دارد، گفت: این شرکت در بخش کشاورزی به 4 هزار مشترک خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری در ادامه برق‌رسانی به نقاط دور و نزدیک در این استان را سرلوحه اقدام‌های این شرکت اعلام کرد و گفت: برهمین اساس این شرکت حرکت انقلابی برای برق‌رسانی به این مناطق محروم را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به نقش اساسی مردم محروم منطقه در پیشبرد اهداف مورد نظر، گفت: با توجه به ضرورت ترویج اصلاح الگوی مصرف در راستای حراست از سرمایه‌های ملی کشور فرهنگ سازی در این زمینه تأثیر بسزایی در کاهش مصرف خواهد داشت.

حمامیان مدیریت انرژی را مهم‌ترین عامل در برون‌رفت از کاهش انرژی برق دانست و ادامه داد: صرفه‌جویی و اصلاح الگوی مصرف باید همواره در ادارات رعایت شود و همچنان که در عمران و آبادانی، همت مضاعف اعمال می‌شود در رابطه با مصرف انرژی نیز با همت بیشتری صرفه‌جویی انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با تشویق مردم به صرفه‌جویی در مصرف برق و اختصاص آن به بخش صنعت می‌توان گام مهمی در راستای صنعتی شدن استان برداشت و شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این بخش بود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول