اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق استان بوشهر:

رویکرد ما حل مشکلات حوزه برق‌رسانی بر مبنای شاخص‎های مهم است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: استراتژی و خط مشی ما شناسایی مشکلات و حل آنها بر مبنای شاخص‎های مهم و کلیدی است.

رویکرد ما حل مشکلات حوزه برق‌رسانی بر مبنای شاخص‎های مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضوی ظهر امروز در نشست شورای مدیران شرکت توزیع برق استان بوشهر اظهار داشت: به منظور افزایش بهره‎وری در مدیریت‎های برق مناطق استان بویژه شهرستان دیر سعی شده تمام شاخص‎های عملیاتی مورد پایش قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همچنین بخش‎هایی که نیاز به اصلاح و بهبود دارند در بازه زمانی مشخص با تعریف پروژه بهبود، نسبت به رفع آنها بر اساس اولویت اقدام شود.

رضوی هدف از برگزاری این نشست را ایجاد رویه جدید به منظور ایجاد تعامل و همکاری مؤثر بین مدیران نواحی و ستاد ذکر کرد و افزود: نشست‎های شورای مدیران منشأ خوبی برای تبادل نظرات و اخذ تصمیمات کلیدی برای ارتقای سطح کیفی خدمات به مردم است که بخش قابل توجهی از این مهم به همت پرسنل پر تلاش صنعت برق استان محقق شده است.

وی وضعیت کیفیت ارائه خدمات توسط مدیریت برق شهرستان دیر در همه بخش‌ها در سطح شهرستان را مطلوب ارزیابی و خاطر نشان کرد: برای سهولت در ایجاد ارتباط و افزایش سرعت خدمات‎رسانی به مشتریان بسترهای مخابراتی و ارتباطی در بخش توزیع در این شهرستان ارتقا داده شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر با بیان اینکه ارتقای سطح کیفی خدمات برای آسایش شهروندان و تکریم ارباب رجوع انجام شده است اظهار داشت: همه امور متصدی‌گری در حوزه خدمات مشترکان به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده است.

وی اضافه کرد: شفاف‌سازی امور تسریع در ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی، افزایش بهره‏وری و اشتغال‌زایی از مزایای عمده واگذاری این فعالیت‎ها و در نتیجه اصلاح روش‎های تکریم ارباب رجوع بوده است.

رضوی با اشاره به تلاش و جدیت کارکنان در خدمات‌رسانی به مردم استان یادآور شد: این شرکت در سال گذشته افتخارات متعددی در بخش‎های مختلف کسب کرده که این افتخارات در نتیجه همکاری و تلاش شبانه‌روزی پرسنل زحمتکش برق استان به دست آمده است.

وی کسب رتبه سوم عملکرد در بین شرکت‎های توزیع، کسب رتبه برتر در زمینه رشد فعالیت‎های اجرایی در سطح استان، کسب رتبه نخست در زمینه جلب همکاری و مشارکت صنایع در بین شرکت‏های برق و کسب رتبه ممتاز در زمینه توسعه خدمات دولت الکترونیک را از جمله عناوین کسب شده توسط شرکت توزیع برق استان بوشهر عنوان کرد.

رضوی افزود: فعالیت‎های این شرکت در حوزه صنعت برق در سال گذشته در مقایسه با مدت مشابه پیش از آن رشد 35 درصدی داشته است.

فرماندار دیر نیز در این نشست با تقدیر از حجم فعالیت‎های انجام شده در سطح شهرستان گفت: صنعت برق به عنوان یکی از زیربنایی‌ترین محورهای توسعه در جایگاهی است که امروز می‎توانیم شاهد برق‎رسانی به همه مناطق روستایی و دورافتاده باشیم.

علی بحرانی افزود: با وجود طرح‎ها و پروژه‎های انجام شده در سطح شهرستان نیاز است همه دستگاه‎ها در حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی آمادگی و حمایت خود را در راستای توسعه هر چه بیشتر ارائه خدمات به شهروندان دیری اعلام کرد و از مسئولان خواست از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نکنند.

مدیر برق شهرستان دیر نیز با اشاره به عملکرد خود در سال گذشته در سطح شهرستان گفت: در سال گذشته 33 میلیارد ریال برای تقویت و بهبود وضعیت شبکه برق هزینه شده است.

عزیزالله پارسانژاد افزود: این اعتبار از محل اعتبارات داخلی و استانی در قالب احداث 12 کیلومتر شبکه فشار ضعیف، هشت کیلومتر شبکه فشار متوسط و نصب 43 دستگاه ترانس بوده است.

وی اظهار داشت: با توجه به عملکرد مطلوب در توسعه اصلاح و تقویت شبکه برق در شهرستان امیدواریم شاهد ارائه برق مطمئنی به مردم شهرستان باشیم.

پارسانژاد اضافه کرد: هم‌اکنون 17 هزار و 500 مشترک برق در شهرستان دیر در بخش‎های مختلف وجود دارد که احتمال می‎رود تعداد مشترکین در سال جاری به 20 هزار مشترک برسد.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول