اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سی و سومین فجر انقلاب اسلامی

8 پروژه برق‌‌رسانی در بروجن بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر برق شهرستان بروجن گفت: همزمان با سی و سومین فجر انقلاب اسلامی هشت پروژه برق‌‌رسانی در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

8 پروژه برق‌‌رسانی در بروجن بهره‌برداری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سیاوش مختاریان بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر این شهرستان، اظهار داشت: این تعداد پروژه با صرف اعتباری افزون بر 3 میلیارد و 444 میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اهداف اجرایی این پروژه‌ها، گفت: تقویت و پایداری شبکه‌‎های برق، افزایش قابلیت رینگ و مانور شبکه‌ها، بهبود ولتاژ شبکه‌های توزیع برق، جلوگیری از قطعی‌های ناخواسته و کاهش اتلاف انرژی، اعمال مدیریت مصرف و سرویس‌دهی بهتر به مشترکان و زیبا‌سازی مبلمان شهری از اهداف اجرای این پروژه‌ها به‌شمار می‌رود.
مختاریان برق‌رسانی به شهرک شهید بهشتی نقنه را از جمله پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این شهرستان عنوان کرد و افزود: برق رسانی به چاه‌های کشاورزی بخش گندمان، روشنایی شهرک الهیه بروجن، روشنایی میدان جهاد بروجن، برق‌رسانی به متقاضیان روستایی و شهری، توسعه روستایی و رینگ فیدر دو و چهار فرادنبه از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر امسال است.
مدیر برق شهرستان بروجن در ادامه از اصلاح و بهینه‌سازی بیش از 9 پروژه برق‌رسانی در این شهرستان خبر داد و گفت: اصلاح و تعمیرات شبکه‌های 20 کیلو ولت منطقه گندمان و بلداجی، ریگلاژ دو کیلومتر شبکه 20 کیلو ولت فرادنبه و اجرای طرح شاخه‌بری و آزاد سازی شبکه‌های توزیع در بلداجی از جمله اقدامات صورت گرفته در راستای بهینه‌سازی شبکه‌های برق‌رسانی در این شهرستان است.
وی افزود: تعویض هفت دستگاه تابلو برق فرسوده و اصلاح 22 اصله پایه بتونی از دیگر پروژه‌های اجراشده در این شهرستان محسوب می‌‎شود.
مختاریان تعداد مشترکان این شرکت را 39 هزار مشترک عنوان کرد و گفت: در حال حاضر افزون بر 39 هزار مشترک بروجنی در بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی تحت پوشش خدمات برق‌رسانی این شرکت هستند.
وی در ادامه از احداث شبکه فشار متوسط و ضعیف در این شهرستان خبر داد و گفت: این اقدام با هدف سرویس‌دهی مناسب به مشترکان، افزایش کیفیت توان و ولتاژ تحویلی به مشترکان و رضایت‌مندی آنها، افزایش بهره‌وری شبکه‌های توزیع و متعادل کردن بار شبکه‎ها اجرا شد.
مختاریان اضافه کرد: با احداث این شبکه‌ها رفع ضعف ولتاژ شبکه، پایداری خطوط برق‌رسانی، تامین برق صنایع، چاه‌های کشاورزی، کاهش خاموشی‌ها و نیز اصلاح و بهینه سازی شبکه را خواهیم داشت.
مدیر امور برق شهرستان بروجن با اشاره به اینکه استفاده از شبکه‌های هوایی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است، گفت: شبکه‌های زمینی بیشتر در محدوده شهرها مورد استفاده قرار می‌گیرد که این امر زیبایی شهرها را تحت تأثیر قرار می‎دهد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول